Bank-noten Raiffeisenspaarweek Reeds in het vorige nummer van de Raiffeisen- Bode schreven wij dat het aantal bestellingen voor de Raiffeisenweek alle bestaande records heeft geslagen. Niet alleen de hoeveelheid materiaal dat voor deze spaarweek werd besteld, is met sprongen omhoog gegaan, doch ook het aantal deel nemende banken is sterk gestegen. De voorbereidingen voor deze actie vergden uiteraard veel werk en tijd, zowel van de afde ling Publiciteit voor het voorbereiden van het reclamemateriaal, als van de Materiaalafdeling voor de verzending van geschenken en atten ties voor de spaarders. In de in juli aan de banken gezonden brochure en in het septembernummer van Promotie", een uitgave van de afdeling Publiciteit voor de aan gesloten banken, is een uitvoerige uiteenzetting gegeven over de publiciteit rondom deze spaarweek. Wij zijn ervan overtuigd, dat ook deze Raif feisenweek weer een succes zal worden, dank zij de gezamenlijke inspanning van Centrale Bank en aangesloten banken. De Materiaalafdeling verzond de geschenkartikelen 286

Rabobank Bronnenarchief

blad 'De Raiffeisen-bode' (CCRB) | 1965 | | pagina 12