van de bankgiro en alle daarbij te gebruiken bescheiden. Ook de chef van de afdeling Publi citeit, de heer G. H. Muts, was zeer tevreden over de belangstelling die er was voor de stand van zijn afdeling. Publiciteit is een moeilijke materie om te exposeren, maar met folders, advertentiemodellen, affiches e.d. slaagde men er toch in de bezoekers een indruk te geven van wat de afdeling Publiciteit voor de aange sloten banken kan doen. De roto-tekst, een draaiende lichtreclame met verwisselbare let ters, stond zeer in de belangstelling. Maar niet minder aandacht was er voor de fraaie Raif- feisenkalender 1964. In tegenstelling tot andere jaren is de kalender voor 1964 samengesteld uit reproducties van oude meesters. Voor vele bestuursleden en kassiers, die over wegen een neoninstallatie aan te schaffen, was het prettig dat ook een lichtreclamefabrikant aanwezig was om de verschillende mogelijk heden te tonen en adviezen tte geven. Al met al kan worden gezegd, dat de aan de tentoonstelling deelnemende afdelingen zeer tevreden zijn over de belangstelling die zij mochten ontvangen. Wij mogen aannemen dat ook de bezoekers van de Algemene Vergade ring het op prijs hebben gesteld dat zij zich op deze wijze konden oriënteren. Drukte bij de stands Belangstelling voor de Raiffeisenkalender 1964 215

Rabobank Bronnenarchief

blad 'De Raiffeisen-bode' (CCRB) | 1963 | | pagina 37