Nieuwe acties. De Folder-actie loopt uitstekend. 9742 over de boerenleenbank geplaafsf fe krijgen, waaraan even tueel een vragenrubriek verbonden kan worden. Natuurlijk bestaan niet op iedere plaats dergelijke moge lijkheden. Hebt U echter de gelegenheid om de lopende rekening, automatische overboeking, overfrekkingsmogelijk- heden, de voorschot- en credietverlening, enz. aan de lezers duidelijk te maken, laat deze dan niet voorbij gaan. Weet U er geen goede raad mee, dan staat de propagan- dadienst te Eindhoven steeds tot Uw beschikking. Wenst U op goede voet te staan met het plaatselijke blad, dan dient er natuurlijk ook nu en dan een advertentie van U in te verschijnen. Deze advertenties dient U dan bij voorkeur te plaatsen bij het begin van een nieuwe actie. De algemene advertentiecampagne in de streekpers wordt weliswaar gevoerd door de Centrale Bank, maar wanneer U daarnaast nog enkele keren per jaar een advertentie plaatst in hef plaatselijke blad, dan grijpen de acties beter in elkaar en U krijgt een betere introductie bij de redactie. Het spreekt vanzelf, dat ook voor het opstellen van adver tenties de propagandadienst van de Centrale Bank altijd ter beschikking staat. Teneinde een goed overzicht te verkrijgen, stelt de Cen trale Bank het op prijs om alle artikelen, advertenties, ver slagen, enz., welke door een boerenleenbank of door een andere spaarinstelling in de plaatselijke pers worden gepu bliceerd, te ontvangen. Hef loopt uitstekend met de folder-actie. Er zijn bijna 200.000 folders verspreid. In talrijke gezinnen heeft de stich ting spaarbank van de boerenleenbank zich weer geïntrodu ceerd. Maar hebt U nog enkele folders in voorraad? Voor de nieuwe woningen bij U in het dorp, waarin ge zinnen uit andere plaatsen komen wonen.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Maandelijkse Mededelingen' (CCB) | 1954 | | pagina 38