9325 2. Privékantoor: vloeroppervlakte 15 m2, afhankelijk van mogelijkheid om in hef administratiekantoor te vergaderen. 3. Wachthal: vloeroppervlakte 12 a 15 m2. Minimale breedte af stand loket tof muur 3 m. 4. Brandvrij archief: vloeroppervlakte 9 m2, zo mogelijk 3 X 3 m. 5. Entree via tochtportaal, met zo weinig mogelijk ruimte- verlies. Ligging der ruimten en andere eisen: 1. Vanuit het privé-kantoor moet men een goed overzicht hebben over het administratiekantoor en de loketten. 2. Het archief moet vanuit het administratiekantoor gemakke lijk bereikbaar zijn; voor het „dode" archief zal op de bovenverdieping nog ruimte gereserveerd dienen te worden. 3. Vanuit de wachthal moet men direct kunnen komen in: administratiekantoor, privé-kantoor en hal woonhuis. 4. Tussen wachthal en administratiekantoor moet er ruimte zijn voor minstens 2 loketten, zo mogelijk 1 gesloten en 1 open loket. 5. Er moet een uitbreidingsmogelijkheid voor de kantoor ruimte bestaan. 6. Geen ruimteverspilling. Wanneer de geadviseerde maten worden gevolgd, ligt het niet in de bedoeling om in het administratiekantoor gecom bineerde vergaderingen van Bestuur en Raad van Toezicht te houden. In dit kantoor is ruimte voor 2 schrijfbureaux, 2 typetafels, een brandkast, een opbergkasf en eventueel nog een derde bureau of schrijftafel, terwijl er bij doelmatige plaatsing voldoende bewegingsruimte overschiet. Het privé-kantoor heeft een oppervlakte, die toelaat om daar vergaderingen van 8 tot 10 personen te houden. Hier

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Maandelijkse Mededelingen' (CCB) | 1953 | | pagina 29