4 AGENDA 7 Rabobank in top 3 meest klantvriendelijke bedrijven Een hele reeks grote financiële instellingen bedruipt zich echter nog steeds zelf, zoals Rabobank Rabodochter koopt delen van ABN Amro IN DE PERS DECEMBER JANUARI FEBRUARI MAART L IN DE PERS Het Financieele Dagblad, 29 oktober 2008 16 december: Workshop Performance management, Rabobank Assen-Beilen 2 januari t/m 7 januari: Rabobank Zesdaagse van Rotterdam, Ahoy' Rotterdam 5 januari: Presentatie Rabo Wielerploegen, Rotterdam 6 januari: Nieuwjaarsbijeenkomst Rabobank Nederland, Duisenberg Auditorium, Utrecht 13 januari: MVO Congres en afscheidsreceptie Bart Jan Krouwel, Duisenberg Auditorium, Utrecht Tot 18 januari: Tentoonstelling '125 grote liefdes' - Vereniging Rembrandt, Van Gogh Museum Amsterdam 21 januari: Workshop Performance management, Locatie: Rabobank Vlietstreek-Zoetermeer 21 t/m 23 januari: Functioneren als statutair directeur in het Directiemodel, Bilderberg De Keizerskroon Apeldoorn 22 t/m 25 januari: Jumping Amsterdam, Rai Amsterdam 28 januari: Workshop Performance management, Locatie: Rabobank Oss 31 januari en 1 februari: WK Veldrijden, Hoogerheide 12 en 13 februari: Introductieprogramma de le 100 dagen bij de Rabobank in het Directiemodel, De Heerlickheijd van Ermelo 10, 11, 12 maart: Functioneren als statutair directeur in het Directiemodel, Bilderberghotel Klein Zwitzerland Rabobank is volgens de Nederlandse consument een van de meest klant vriendelijke bedrijven van Nederland. Supermarkt Jumbo voert de top drie aan, gevolgd door Ikea en Rabobank. Dit is de uitkomst van een onderzoek van MarketResponse onder drieduizend Nederlanders. De tien genomineerden waren Albert Heijn, ANWB, Bol.com, C1000, Hema, Ikea, Jumbo, Plus, Rabobank en Wehkamp.nl. Betrouwbaar, bereikbaar en benaderbaar Nummer drie worden is een groot compliment voor Rabobank, die wordt geprezen om haar focus op klanten. Volgens het juryrapport is Rabobank betrouwbaar, bereikbaar en benaderbaar. Het rapport meldt verder dat de website duidelijk is, het communicatiemateriaal goed te begrijpen en het personeel kundig en klantvriendelijk. De openingstijden zijn een minpuntje. Rabobank mag meer nadruk leggen op contacten na sluitingstijd van de bank, zoals hypotheekadvies in de avond voor werkende mensen. Maatschappelijk betrokken Rabobank is volgens de jury van alle banken de meest flexibele bank. De ledenstructuur geeft betrokkenheid en creëert korte lijnen. En een bank die een fandag voor haar klanten organiseert, is bovendien uniek in de wereld. De jury waardeert het tot slot dat Rabobank naast het beheren van geld ook maatschappelijke betrokkenheid concreet maakt in onder meer sponsoring. NRC, 25 oktober 2008 BANK IN BEWEGING 9

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Bank in Beweging' | 2008 | | pagina 9