Rabobank Van den Broek neemt afscheid. Nieuwe rol Groninger in Hoofddirectie. Pagina 4 o Mobiel zijn in je functie. Loopbaan tegen bet licht. Dossier. Pagina 11 o Caar komt met overgangs regeling studie faciliteiten. Pagina 24 JTERN COMMUNICATIEBLAD OOR DE RABOBANKORGANISATIE ummer 2 februari/maart 1996 O CZ5 De blauwe ringen zijn vervangen door een school aquamarijnkleurige visjes. Interpolis gaat voortaan door het leven met een nieuwe opvallende huisstijl. Vorige week stelde de verzekerings dochter van de Rabobank haar nieuwe gezicht voor aan de verzekerden en de pers. Eerder deze maand vond een grootse interne presentatie plaats in de Brabanthallen in Den Bosch. Alle 1.700 medewerkers van Interpolis maakten in één keer kennis met 'hun' nieuwe huisstijl tijdens de beleidsbijeenkomst. Jan Vullings, directievoorzitter van Interpolis, gaf aan dat de resultaten van Interpolis uitstekend zijn. Hij wisselde van gedachten met collega's over de koers van de verzekeraar. 'Het gaat goed, maar het moet beter', was het motto. Met haar onorthodoxe logo wil Interpolis dui delijk maken dat zij werkt aan een nieuwe identiteit. Ze streeft ernaar een invloedrijke verzekeringsmaatschappij te worden, die be hoort tot de top drie van verzekeraars in Ne derland. Ze heeft de begrippen coöperatief en lokaal hoog in het vaandel staan. Met de tus senpersonen, waaronder de Rabobanken, wil de Tilburgse verzekeraar inspirerend en klant gericht samenwerken. Meer over Interpolis nieuwe stijl op pagina 22.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1996 | | pagina 1