Schoonveegactie oude huisstijl Uit de laatste metingen blijkt, dat het nieuwe beeldmerk van de Rabobank al goed is ingeburgerd. Het wordt door 57 procent van alle mensen in Nederland herkend. Dat is al aanzienlijk beter dan het oude beeldmerk, en gelijk aan de bekendheid bij ABN Amro. Van onze eigen klanten weet 77 procent dat het nieuwe beeldmerk van de Rabobank is. De doelstelling voor eind 1995, 50 procent, is daarmee ruimschoots gehaald. Het oude vignet komt hier en daar toch nog wel eens voor. Op oude affiches, relatiegeschenken, stadsplattegronden, serviesgoed, busbordjes en soortgelijke zaken. Vaak blijkt de plaats van het oude vignet dan over het hoofd gezien te zijn. Of wordt het nog gebruikt bij gebrek aan vervangend mate riaal. Het hanteren van twee huisstijlen naast elkaar is geen goede zaak. Dat spreekt haast vanzelf. Komt u daarom het oude vignet nog ergens tegen, dan kunt u dat melden door middel van het antwoordformulier. U kunt het faxen, of via de (interne) post versturen. Alle meldingen zijn welkom. Het is de bedoeling dat elke inzender binnen drie weken een schriftelijke reactie krijgt. Voor ieder geval zal een oplossing worden gezocht, indien nodig door het ontwikkelen van nieuw materiaal. Servicebureau Communicatie Aangesloten Banken Interne adrescode UCB 547. Faxnummer (030) 216 1914. Voor inlichtingen over deze actie kunt u bellen naar het Servicebureau Communicatie Aangesloten Banken, telefoonnummer (040) 2176868. Oplossingen Stuur of fax het antwoordformulier aan

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1996 | | pagina 16