Eigentijdse aanpak werpt vruchten af Een kinder hand is soms gauw gevuld Rabobank Omnummering goede gelegenheid om bereikbaarheid te toetsen. Pagina 2 en bijlage De Rabobank was I voor de vijfde keer I hoofdsponsor van de Beurscompetitie. Pagina 6 De Rabobank IJssel- stein draait ieder blaadje om. Pagina 11 INTERN COMMUNICATIEBLAD VOOR DE RABOBANKORGANISATIE Nummer 12 10 juli 1995 Chips zijn populair door de flippo's, de Rabo JongerenRekening is dat door de klokradio, het fototoestel of de beer. Menig jongere gaat er deze zomer mee op vakantie. Sinds de 'facelift' van de Rabo JongerenRekening in mei vorig jaar zijn er massaal nieuwe rekeningen geopend. Met bijna 650.000 Jongeren- Rekeningen heeft de Rabobank haar kop positie in de juniorenmarkt behouden. De Rabobank startte eind 1993 met een - muzikaal - offensief in de jongerenmarkt. Ze wilde af van haar saaie en betuttelende imago. Daardoor stond het marktaandeel van de Rabo bank in de leeftijdsgroep van vijf tot achttien jaar onder druk. De 'adoptie' van de Top 40 op televisie was de eerste stap op weg naar een eigentijdser imago. Nieuwe produktvoor- waarden voor de JongerenRekening - waar door jongeren onder meer een hoger bedrag in één keer kunnen opnemen - zorgden ervoor dat jongeren de Rabobank niet meer als betut telend zagen. En de mogelijkheid om uit een aantal premiums te kiezen als je een Rabo JongerenRekening opent, slaat aan bij de jeugd. In ruim een jaar steeg het aantal Rabo JongerenRekeningen met 50 procent. Meer over de jeugd- en jongerenmarkt op pagina 5.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1995 | | pagina 1