,w*entUc >ee,dmerk. 13 I.Tv commercials 2. Advertenties 3. Het nieuwe gezicht 4. Brochures 5. Direct Mail 8. Personeelswerving 6. Beurzen 7. Posters 8. Personeelswerving Zo verschenen we in januari op tv. Met echte mensen. Ontroe rende momenten. Geestige momenten. En één centrale bood schap: 'You'11 never walk alone', oftewel: 'Met de Rabobank sta je er niet alleen voor'. De P en de S van onze positionering in optima forma. Een commercial die ver boven gemiddeld wordt herinnerd en gewaardeerd, zo blijkt uit onderzoek. Een duidelijk verkoopgerichte advertentie. Maar we laten wel eerst de klant aan het woord. Dan blijkt hoe makkelijk het ook op dit gebied met ons samenwerken is. Beeldmerk en woordmerk zijn overal, maar dan ook overal, herkenbaar aanwezig. Alles wat erbij hoort en alles wat er bij ons de deur uitgaat, is gesigneerd door een bank die de mens centraal stelt. Niet meer vanuit het produkt, maar geheel vanuit de klant geschreven. Aansluitend op herkenbare behoeften van de klant: Inkomen voor later, Vakantie, Eigen Huis, enz. Heel persoonlijk dus. Ze activeren de interesse en vertellen je hoe de mensen van de Rabobank je verder kunnen helpen. Gericht op samenwerking. Met veel wetenswaardigs over het betreffende onderwerp en de financiële mogelijkheden. Ook deskundig. De foto's maken duidelijk dat het misschien wel over geld gaat, maar dat mensen - en hoe ze van het leven genieten - voor ons wel zo interessant zijn. U weet precies wanneer het tijd is voor een telefoontje senior beleggings adviseur m/v Ondernemers en particulieren die over een zeker vermogen beschik ken, zien dat het liefst zoveel mogelijk groeien. Als financieel adviseur met specialisme beleggin gen van de Rabobank realiseert u zich dat als geen ander. Dus zorgt u ervoor dat u alles van de finan ciële situatie van uw klanten weet. Maar ook van de maatschappelijke :n financieel-economische ontwik kelingen. Waardoor u continu de aelangen van uw klanten kunt jewaken. En creatief kunt inspelen >p mogelijkheden en kansen. Want de Rabobank is een bank van mensen en voor mensen. En dat betekent dat u daadwerkelijk met uw klanten samenwerkt. Dat u in de financiële planning van uw klant op iedere vraag een antwoord kunt geven, vaak al voor die vraag gesteld is. Op die manier bouwt u een relatie met uw klanten op waar ze beter van worden. Wat de bank verder te ontwikkelen. En potentiële klanten actief te benaderen. Onze bank richt zich op 20.000 inwoners in een landelijk gebied vol dynamiek. De marktaandelen in de particuliere en bedrijvensector zijn goed voor een balanstotaal van 400 miljoen. Er liggen duidelijke groeimogelijkheden, met name in de belcggingssfeer. Als senior beleggingsadviseur krijgt u de ambitieuze opdracht om de beleg gingsafdeling vorm te geven. U hebt een opleiding op HBO of academisch niveau in een finan cieel-economische of bedrijfskundige richting en de nodige vaktechnische kennis. U bent goed thuis in de markt van financieringen en verze keringen en hebt ruimte ervaring met fiscaal en beleggingsadvies. U bent onafhankelijk, kritisch, analy- Rabobank Varsseveld-Dinxperlo tisch en ambitieus. En u wilt in uw werk niet alleen uw kennis en denktalent kwijt kunnen, maar ook uw fantasie, durf en sociale talent. Bent u geïnteresseerd? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer G.F. Schreurs, hoofd particulieren, telefoon (08352) 587 11. Stuur uw sollicitatie met c.v. binnen 14 dagen naar de algemeen directeur van Rabobank Varsseveld- Dinxperlo, de heer C.H. de Jonge, Postbus 29, 7058 AA Varssevcld. Deze mailing is een uitnodiging voor de Studenten Beurscom- petitie. Geeft kans op vrijkaartjes voor een filmpremière. Biedt een voordelige reis naar Griekenland aan. Evenals informatie over het Rabobank Studentenkrediet. En je houdt er nog een dartboard aan over ook! Allemaal onmiskenbaar heel persoonlijk op studenten gericht. Van een bank die kennelijk graag met hen samenwerkt. En die, gezien de voorwaarden van het Studenten krediet, aardig deskundig is ook... Met onze stands willen we uitnodigend op bezoekers over komen. Zelfs via de reukorganen. Want de Rabobank-stand ver spreidt de lucht van versgebakken koekjes! Die bakken we daar dan ook - en we delen ze graag uit. Een aardige, heel persoon lijke manier om een eerste contact te leggen. Natuurlijk hebben onze Rabobank Cookies de vorm van de zonnewijzer in ons beeldmerk. En doen we er alles aan om ook bij het bakken van koekjes grote deskundigheid aan de dag te leggen Ons nieuwe gezicht zoals dat in januari overal te zien was. Al na één maand had ons nieuwe beeldmerk een bekendheid van 54 procent onder de Nederlandse bevolking. Een advertentie die vooral gaat over de ambitie en de mentali teit van de beleggingsadviseur. De gezochte medewerker kan zich hier dus heel persoonlijk in herkennen. De foto straalt ook weer uit wie we willen zijn: een bank van mensen voor mensen.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1995 | | pagina 13