1 de nieuwe huisstijl" V JL Catalogus Lokale Communicatiemiddelen Produktinformatie Rabowijzer en Rabojournaal Specials voor binnen en buiten Rabobankstand Foto's van alle communicatiemiddelen maken het bestellen van het juiste drukwerk en ander materiaal een stuk eenvoudiger. Begin maart viel de eerste versie van deze catalogus bij de banken in de bus. 'Als blijkt dat meer banken behoefte hebben aan één of andere uiting, dan proberen we het te standaardiseren en wordt het opgenomen in de catalogus', ver telt Willem Vermeulen van het Servicebureau Aangesloten Banken. Vanaf vandaag kunt u belastingvrij sparen JL NIEUW: Plannen voor de toekomst nraafc^samen Rabobank Er komt steeds meer produkt informatie in de nieuwe huisstijl voor de klanten beschikbaar. Rabowijzer is in de herpositionering uitgegroeid tot een periodiek voor de klanten met een inkomen van een ton en meer, waaronder tweeverdieners, doorgroeiers en actieve en spaarzame senioren. Kortom, een medium voor de klanten uit het seg ment Financiële Advisering. Zij ontvangen niet lan ger Rabojournaal, dat zich richt op de klanten uit het segment Basisvoorzieningen. Het aanbrengen van het nieuwe beeld- en woordmerk in neon op ieder kantoor heeft pri oriteit. Maar inmiddels zijn ook S 'specials' voor binnen en buiten ontwikkeld. De Rabobankklok- N ken op Schiphol zijn specials, die de nieuwe huisstijl al enige tijd aan de internationale reizi gers tonen. Voor de plaatselijke banken is er een stand voor beurzen in de nieuwe huisstijl. Prospectus Rabo Dividend Sparen 'ankzaken

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1995 | | pagina 11