De voorjaarsetalage v< J, i 10 Gelegenheidsdrukwerk Jongeren en Studenten ^jriT^joumaai Formulierenhouders voor bedrijfsrelaties Brochures Steeds meer periodieken, gevelspecials en drukwerk hebben een nieuw uiter lijk gekregen. De plaatselijke banken kunnen zich op beurzen volledig presen teren in de nieuwe huisstijl. En er is nog veel meer in de maak. De huisstijl is in ontwikkeling. Een blik in de voorjaarsetalage van de nieuwe huisstijl van de Rabobank. De nieuwe huisstijl biedt iedere plaatselijke bank legio mogelijkheden om aan haar communicatie-uitingen een eigen gezicht te geven. Wie iets nieuws wil laten vervaardigen kan het Servicebureau Aangesloten Banken raadple gen, om zeker te weten of het past binnen de nieuwe huisstijl. Rabobank Cadeaucouvert In kleur voorbedrukte kaar ten vormen de nieuwe lijn in het drukwerk voor feestelijke gebeurtenissen. Veel is stan daard, maar door inzetten van eigen foto's en tekst kan iedere bank haar uitnodiging voor een feest of receptie een persoonlijk tintje meegeven. Het zakelijke drukwerk ziet er chique uit. Het menselijke gebaar staat centraal in de fotografie bij de zakelijke lijn. Vorig jaar is een compleet nieuwe lijn neergezet. Maar voor jongeren en studenten geldt: wat gisteren in was, is vandaag uit. Er zijn nieuwe premiums en dus nieuwe ma terialen. De nieuwe jongerenpassen zien er flitsend uit. Infodag Wonen Studentenkrediet Betaal op maat '££<Jtïl tl'/ tiiïsli dan üun UrrJujjsl Relatiebeheerders kunnen met speciale mappen voor bankgaranties, accreditieven en incassering/discontering bij hun klanten terecht. Op de binnenzijde staat de instructie voor het invullen van de formulieren. Toelichting hij het opdracht- formulier opening accrcditief De nieuwe brochures worden - indien nodig - regelmatig aan gepast. Tekst en foto's kunnen daardoor wisselen. De brochures die speciaal zijn gericht op de jongeren hebben een eigentijdse uitstraling.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1995 | | pagina 10