Het nieUWe gezicht Oud en nifiUW Peter Lusse Engelsen geven de etalage Meningen medewerkers Rabob- De introductie campagne Relatiegeschenken Brochures als tijdschriften Zo'n 32.000 mensen van de Rabobank bezochten de huisstijlshows. De waardering was hoog. Pagina 4 We zoeken de klant op Of de klant regelmatig de bank bezoekt, of thuis bankiert achter de PC. De Rabobank zoekt de klant in de nieuwe huisstijl op. Pagina 12 Klanten over het oude én het nieuwe woord- en beeldmerk. Pagina IS Warme uitstraling aan de gevel De nieuwe lichtreclame is het gezicht 'naar buiten' van de Rabobank. In een oranje balk komt de naam van de plaatselijke bank. Pagina 16 De PSD-show van Fragmenten uit het optreden van Peter Lusse op de huisstijlshow. Pagina 17 Rabobank vorm Het Engelse ontwerpbureau Newell 8c Sorell tekent voor het nieuwe beeld- en woord- merk. Een kijkje in de Londense keu ken. Pagina 21 De nieuwe huisstijl in de De huisstijl van de Rabobank heeft vele gezichten, maar is in alles her kenbaar. Een voor proefje. Pagina 24 Papierwinkel: facelift en sanering De correspondentie en de for mulieren zijn aange past aan de nieuwe huisstijl. PSD in tekst en beeld. Pagina 28 De één is razend enthousiast, de ander kan wel een puntje van kritiek noemen. Mensen van de Rabobank over de nieuwe huisstijl. Pagina 30 Huisstijl verandert mee De Rabobank verandert. De huisstijl verandert mee. De achtergronden MïWk van de huisstijl. Pagina8 Paginagrote advertenties, tv- commercials, een mail ing aan alle klanten en nog veel meer. De introductie van de nieuwe huisstijl. PaginalO De cijfers op een rijtje De invoering van de huisstijl in cijfers. Pagina 14 als communicatiemiddel Relatiegeschenken zeg gen iets over de gever. Pagina 20 Minder brochures én heel an ders. Interviews, infor matie en menselijke momenten in fo to's. Pagina 6

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1994 | | pagina 2