Waar moet ik zijn voor INFORMATIE OVER...? >- Edab >- Delta Particulieren en Bedrijven Delta moet de commerciële slag kracht van de plaatselijke banken vergroten. Gericht op meer afzet aan de meest rendabele cliënten of aan relaties met het hoogste verkooppotentieei. Informatie: (040) 346626 Edab moet de doelmatigheid van de verwerkingsprocessen bij de plaatselijke banken verbeteren. Informatie: (040) 346278 >- Herontwerp Betalingsverkeer Verbeteren van de effectiviteit en de efficiency van het betalings verkeer. Informatie: (040) 346666 Challenge Challenge heeft als doel resul taatverbetering door kostenbe heersing en het verhogen van de kwaliteit bij De Lage Landen. Informatie: (040) 339835 De Signatuur van de Rabobank Code waarin de normen en waarden, opvattingen over de stijl van bankieren door de Rabo bank, is neergelegd. Met name de wijze waarop met leden, klanten en met elkaar wordt omgegaan. Informatie: (030) 904723 of (030) 902908 Focus Focus moet ertoe leiden dat het Werkgebied Aangesloten Ban ken een optimale ondersteuning gaat leveren aan de plaatselijke banken, om klanten beter te kunnen bedienen. Daarnaast zal het WAB zijn diensten aan de plaatselijke banken tegen markt conforme tarieven moeten gaan aanbieden. Informatie: (040) 346799 >- Zo goed als de beste Verhoging van de kwaliteit, ver laging van de kosten en verbete ring van de efficiency bij het Centrale Bankbedrijf van Rabo bank Nederland. Informatie: (030) 904170 >- Verbetering Interne Communi catie Is erop gericht de interne com municatie, zowel schriftelijk, elektronisch als interpersoonlijk, voor de toekomst beter en effec tiever in te richten. Dit geldt voor de communicatie van Rabobank Nederland naar plaatselijke ban ken, communicatie binnen plaatselijke banken en commu nicatie binnen Rabobank Neder land. Informatie: (030) 902836 >- Nieuw beleid Particulierenmarkt Het nieuwe beleid voor de parti culierenmarkt, aangeduid als Visie '98, moet door kosten reducties en opbrengstverhogin gen resulteren in een rendabele marktoperatie. Uitgangspunt daarvoor zijn de behoeften van de cliënten, waarop actief moet worden ingespeeld. Informatie: (040) 346070 >- Vast en Zeker Efficiency-operatie van Interpo lis en de Rabobank waarbij on derzoek wordt verricht naar ver laging van de kosten, verkorting van de doorlooptijd en verbete ring van de kwaliteit van de be drijfsprocessen van verzekerin gen bij plaatselijke banken en Interpolis. Informatie (013) 621602 Huisstijl Project gericht op het verande ren van de corporate identity van de Rabobank. Alle verschijnings vormen zoals communicatie, ge drag, produkten, diensten en ob jecten, moeten consistent zijn met de nieuwe positionering en huisstijl. Informatie (030) 902803 Nieuw beleid Bedrijvenmarkt Deelproject van Focus gericht op de bedrijvenmarkt. Informatie: (040) 906165 >- Fusies Informatie: de regiodirectie. Laura Het lokale automatiseringssys teem dat ervoor zorgt dat de me dewerker van de bank op elke werkplek over alle noodzakelijke gegevens en toepassingen kan beschikken. Informatie: de informatiserings adviseur of (030) 902070. Personeelsontwikkelingsbeleid Het streven naar het actief en sys tematisch afstemmen van ar- beidsvraag- en aanbod ten be hoeve van een bevordering van de productiviteit, flexibiliteit en betrokkenheid van medewerkers van de Rabobankorganisatie, zo dat de inzetbaarheid van perso neelsleden gewaarborgd blijft en ingespeeld kan worden op aller lei ingrijpende veranderingen in de markt en de technologie. Informatie: (030) 904655 RabobankAcademie Biedt een pakket opleidingen dat bestuurders, managers en mede werkers in staat stelt hun werk nu en in de toekomst goed te kunnen doen. Informatie: (030) 901413 >- Bankhalconcept Een blauwdruk voor de vertaling van het bedieningsconcept naar een bankhalinrichting waarbij cliëntbehoeften, merkherken- baarheid en produktpresentatie belangrijke aspecten zijn. Informatie: (040) 346598

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1994 | | pagina 16