Tweede lijns advisering Werkgebied Aangesloten Banken: EENHEID in verscheidenheid rende hulpmiddelen. Tevens is er een verwijsfunktie naar Integrale financiële advisering P/E-segmenten. 4. Balie Reizen Informatie over de verkoop van reizen. Geen verwij zing naar advieshoek voor maatwerk. Accenten op hulpmiddelen voor de verkoop: geauto matiseerde reizenadministratie en rekenschema reis- bemiddeling. 5. Balie Storten/Kasopnames Accent op verkoop 4-passenconcept. Daarnaast kas handelingen, voorzover niet via de gea. Geen verwij zing naar afzonderlijke advieshoek. (in 8-uurs zone) 6. Advieshoek Creditgelden Speciale aandacht voor het top-assortiment en het assortiment Verzekerd sparen. Demonstratie van de applicaties Verzekerd Sparen en Inkomensplan. 7. Advieshoek Effecten Accent op de beleggingsdeskundigheid die de cliën ten ter beschikking staat, ondersteund vanuit IRIS BV, waaronder de regionale beleggings-adviesteams. Introductie van de Regiofondsen: demonstratie van het Portefeuille Management systeem (EFTEL). 8. Advieshoek Woninghypotheken Presentatie van Woninghypotheken als speerpunt- produkt '91 in de particulierenmarkt. Demonstratie van het nieuwe, uitgebreide Hypotheek berekening systeem HFP.2: Huren/kopen en Lasten- vergelijking. 9. Advieshoek Verzekeringen Presentatie van hulpprogramma's voor het afsluiten van verzekeringen, zoals Investor P (risicoanalyse Le ven) en ABM (elektronisch aanvraagformulier). Verder een visualisatie van alle actuele produkten Zie ook pagina 10 van deze Informatiemarktcatal gus. 10. Advieshoek integrale financiële advisering P/E-segmenten Deze advieshoek richt zich op de speerpuntactivifc van het bewerken van de P/E-segmenten, waarbij cliëntadvisering plaatsvindt vanuit een integrale i valshoek: niet een specifiek produkt is ingang vo het gesprek, maar de totaal-behoeften van de clië staan centraal. Op basis van de inventarisatie van de (latent aanw zige) financiële behoeften van de cliënt adviseert c relatiebeheerder, waarbij fiscale mogelijkheden de gewenst optimaal worden benut. In deze omgeving zal tevens het CRP worden gepr senteerd als hulpmiddel voor het opsporen van c doelgroepen en de afzetmogelijkheden aan de g vonden prospects, alsmede het hulpmiddel markti ventarisatie P/E-segmenten. 11. DirectService DirectService is de benaming die de Rabobank gee aan zelfbediening in de bankhal. Dit concept wor gepresenteerd in drie tijdzones: 8-uurs, 12-uurs t 24-uurs zones. In de DirectService omgeving zal het prototype vt de CAT (Customer Activated Terminal) worden ged monstreerd. De definitieve versie van de CAT zal nc dit jaar worden geïntroduceerd bij drie proefbanke De op de Algemene Vergadering beschikbare to passingen zijn eveneens prototypes. 12. Gea De enige op dit moment operationele 24-uursdiens verlening in de bank is de gea. Er is een demonstr tie-opstelling aanwezig. Rabo teleBank Rabo teleBank, het videotex georiënteerde systee van elektronisch thuisbankieren voor de particuli 24 Informatiemarktcatalogus 1991

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1991 | | pagina 20