Werkgebied Aangesloten Banken: EENHEID in verscheidenheid b Algemene Vergadering staat dit jaar in het te- ïn van onze nieuwe communicatie-strategie 'EEN- EID in verscheidenheid'. Deze strategie is erop ge- sht om het in- en externe communicatiebeleid van Rabobank richting te geven. Het streeft meer sa- enhang na tussen de vele communicatievormen in de Rabobank, vandaar de keuze van de titel, et 'gezicht' maar ook de boodschap van bijvoor- seld dagbladadvertenties, commercials en bro- lures wordt meer op elkaar afgestemd. Er komt leer eenheid in de verscheidenheid tussen de par- culieren- en de bedrijvenmarkt. Ook de bankhal lag hier zeker niet ontbreken. Het belang van deze smmunicatievorm wordt soms onderschat. Ook ier geldt: afstemming met de overige communica- evormen. In aansluiting op het thema 'EENHEID in verscheiden heid' is er tijdens de informatiemarkt gekozen voor één presentatie van het WAB (Werkgebied Aangeslo ten Banken). Bedrijven, Particulieren en Bedrijfsvoe ring gaan het thema verder uitdiepen, gerelateerd aan de inrichting van de bankhal. Alle produktgroepen en activiteiten van het WAB krij gen de gelegenheid om zich te presenteren in de ruim 1.000 m2 grote stand. De eenheid in presentatie is ook hierbij belangrijk. Indeling paviljoen In het paviljoen wordt door het Werkgebied Aange sloten Banken een uitgebreide presentatie verzorgd van de produkten en diensten die door Rabobank Ne derland voor de aangesloten banken zijn en nog wor den ontwikkeld. Het WAB is onderverdeeld in drie eenheden, te weten Particulieren, Bedrijven en Be drijfsvoering. Deze drie eenheden zijn in het WAB- paviljoen terug te vinden. Centraal in dit paviljoen is een maquette van de stand opgesteld waarin de inrichting gevisualiseerd wordt. Vanuit dit centrale punt komt u, lopend naar de buitenkant van de stand, allereerst het operatio nele gedeelte tegen. Dat wil zeggen produkten die binnen de aangesloten bank in de eerste lijns advi sering kunnen worden gebruikt. Dit operationele ge deelte heeft als functie om produkten aan de man te brengen die geen maatwerkadvisering behoeven. Te vens heeft dit gedeelte de taak van doorgeleiding en het maken van afspraken ten behoeve van cliënten die voor persoonlijke begeleiding in aanmerking ko- Op deze wijze wordt bereikt, dat de juiste advies kwaliteit wordt ingezet voor de specifieke vraag van de cliënt. ie steen van Bürgi: EENHEID in verscheidenheid. Verder doorlopend naar de buitenkant van de stand komt u het adviesgedeelte tegen. Dit wordt ook wel de tweede lijns advisering genoemd. Hier vindt de 'advisering op maat' plaats. De relatiebeheerder heeft hiervoor vele middelen tot zijn beschikking. Bij Bedrijven noemen we: het 21 Informatiemarktcatalogus 1991

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1991 | | pagina 17