i Ratio band MEDIA Videoband over 'Best' gereed Branche-studies 'Zicht op Europa 1992' Zicht op Europa 1992 Schretlen brengt serie folders De Rabobank in STER-tijd Brochure VCG belicht venture capital De Rabobank, een internationale bank Prijs voor Rabobank- audiovisual Nummer 9/30 juni 1989 Een ploeg bestaande uit de afdelingen Verkoop, Publiciteits- produkties en de Centrale Drukkerij heeft een dag in een TV-studio doorgebracht om te kunnen laten zien wat 'Best' te bieden heeft. Het resultaat is een videoband met de titel 'Goed, beter, Breeven Best', die een beeld geeft van wat deze afdelingen kunnen bie den en welke mensen men voor welke zaken nodig heeft. De promotie-video is onder re gie van Jan Fabel geprodu ceerd door de Audiovisuele Dienst. In de loop van juni zal de band gratis onder de loka le banken worden gedistribu eerd. Onder de titel 'Zicht op Eu ropa 1992' verschenen drie af zonderlijk te bestellen branche studies. Elk deel belicht de ge volgen van de Europese een wording voor verschillende be drijfstakken in een afzonderlij ke branche. Deel één behan delt de industrie en bouw, deel twee de landbouw en agri-busi- ness en deel drie de handel en diensten. - landbouw en agri-business - Rabobank TZi VERMOGENSBEHEER INSTITUTIONELE RELATIES Schretlen Co.1 (Ocnictic-it v CJCiiiCUOiiVb» CJC1II C.UW' Effectenbank Schretlen Co. NV, dochteronderneming van de Rabobankorganisatie, bracht vorige maand een nieu we serie informatieve folders uit. In de zes folders komen de verschillende takken van dienstverlening van Schretlen aan bod. Op een heldere ma nier wordt in het kort verteld welke diensten de effecten- bank verleent. De titels zijn: Beurszaken, Vermogensbeheer Particulieren, Bewaarneming Effecten, Beleggingsadvise- ring, Vermogensbeheer institu tionele relaties en Obligatie desk. Datum Zender Journaal Onderwerp 27 jul 29 jul 31 jul ned 2 ned 2 ned 1 20.45-22.20 voor laatste voor 19.00 Spaar-Opt.-Hyp. Geldautomaat Sparen In de stand van de Venture Capital Group op de Informa tiemarkt van de Algemene Vergadering werd een nieuwe brochure geïntroduceerd. Drs. H. Waagen (I), directeur van VCG overhandigde het eer ste exemplaar aan hoofddirec tielid F. Boons. De full-color brochure geeft een globale in druk van één van de meest in dividuele vormen van dienst verlening die de Rabobankor ganisatie haar bedrijfsrelaties kan bieden: venture capital. Een dienstverlening, die be doeld is voor bedrijven, die over onvoldoende eigen vermo gen beschikken om hun kans rijke plannen te realiseren. Op de Algemene Vergade ring werd de brochure 'De Ra bobank, een internationale bank' geïntroduceerd. Deze nieuwe uitgave is bedoeld om het imago van de Rabobank als internationale bank voor het Nederlandse bedrijfsleven te versterken. De brochure geeft cliënten een beeld van het internationale werkterrein van de Rabobank. De internationale beleidslijnen De Rabobank een internationale bank 11 Onderneem 't met de Rabobank van de organisatie worden er globaal in beschreven en er wordt een beknopt overzicht gegeven van de internationale dienstverlening. De buitenland se vestigingen nemen in de brochure een belangrijke plaats in. Een uitgebreid overzicht van de buitenlandse vestigingen is te vinden in de folder 'Rabo- bank-vestigingen in het buiten land'. Daarin staan alle gege vens per vestiging. Ook wordt er bij elk van de 25 buitenland se kantoren een naam van een Nederlands sprekende contactpersoon gegeven. De audio-visual 'Telefone ren' gemaakt door de Audio visuele Dienst van de Rabo bank is op de belangrijke SAM Film en Videomanifesta tie, die gehouden werd in Bussum een derde prijs in de categorie opleiding in de wacht gesleept. Bankwerkers telefoneren veel. Gaandeweg sluipen er fouten in het gebruik van de tele foon. In de audiovisual 'Tele foneren' laat Jan Fabel van de Audiovisuele Dienst zien hoe het niet moet. De kijker her kent de fouten, kan ze bij zichzelf verbeteren en leert beter met telefoneren om te gaan. 'Telefoneren' is onder deel van het introductiepak ket.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'Raboband' | 1989 | | pagina 16