De grootste uitdaging: een 'bank van klanten' maken Dossier iai zucht van verlich ting die begin april door de organisatie ging, was bijna hoor baar. Na drie jaar praten was de 'zaak' afgerond. Aan het slot van de langjarige coöperatiediscussie waren nu alle voorstellen aangenomen, inclusief een nieuwe beheersstructuur. Eind goed, al goed en nu snel over tot de orde van de dag. Fout, menen Gerard Meijs en Willem Grootveld van de Stafgroep Coöperatie. Licht narrig schoof RaboMa- gazine in Eindhoven bij beide heren aan tafel. Eloe bedoelt u? Gerard Meijs praat zacht, maar daarom niet minder in dringend. "Natuurlijk zijn ook wij blij dat de discussie nu is af gerond en met zulke verstrekkende conclusies. Het probleem alleen is: we mogen dan wel hebben bepaald wie we willen zijn, in de praktijk zijn we dat nog niet en hier en daar zelfs nog lang niet. Het is niet voldoende dat we ons coöperatief noemen, we moe ten het ook zijn. En op dat gebied kunnen we nog heel wat punten op de i zetten." door Dick van de Schraaf

Rabobank Bronnenarchief

blad 'RaboMagazine' | 1998 | | pagina 9