ti b i Rabofacet begon in 1989 als het IT- centrum van Rabobank Nederland. In middels is het bedrijf druk bezig de omslag te maken van uitvoerings naar kennisorganisatie. Was Rabofacet vroeger met name verantwoordelijk voor de IT-in frastructuur binnen de Rabobank, inmiddels ont spruiten innovatieve ideeën als TrefPunt en alter natieve werkplekconcepten ook uit het brein van deze organisatie. Innovatie- en kenniscentrum binnen de Rabobankorganisatie Rabofacet is in beweging. In een moordend tempo volgen allerlei ontwikkelingen elkaar op. Nadat twee jaar geleden ook Lo gistiek Domein (nu Facilitaire Dien sten) bij Rabofacet was onderge bracht, volgde in januari van dit jaar Informatisering Aangesloten Banken waarmee Rabofacet in een klap met vijfentwintig procent groeide naar 2.300 medewerkers en ook verant woordelijk werd voor alle informatie technologie bij de lokale banken. Tijd voor een nieuwe structuur. Op 1 juli van dit jaar was die er. Rabo facet is allang niet meer alleen dat Jim Schütz door Francisca Kramer 1hangeI es De facetten van Raboface

Rabobank Bronnenarchief

blad 'RaboMagazine' | 1997 | | pagina 9