fReizen Rabobank - met Nicole van de Broek (25) Yvonne van Eijk Reisadviseur Yvonne Van Eijk (27) verkoopt reizen aan de balie van de Rabo bank in Sint- Oedenrode. Een dankbare taak, want wat is er nu leuker dan mensen te helpen die met vakantie gaan? Soms loopt er toch iets fout tussen klant en reisorganisatie. In december had Yvonne bijvoorbeeld een klant die achteraf ontevreden was over de hotels en de vliegtrip van een rondreis doorTurkije."Kunnen wij geen overeenstemming met de organisator van de reis bereiken, dan raadplegen wij Rabobank Nederland. Samen hebben we meer invloed dan als lokale bank alleen." Nicole van de Broek Yvonne belde voor dit geval van afdeling Verkoopon dersteuning Reizen bij Ra bobank Nederland in Eind hoven."Wij probeerden de reisorganisatie te bewegen tot vergoeding van het ongemak. Maar helaas kwam het in het geval van de reis naar Turkije niet tot een akkoord. Nu beslist de geschillencommissie wie in het gelijk wordt gesteld." Daarnaast maakt Van den Broek een handboek met de balieinstructie voor lokale banken. Hierin staat hoe met klachten om te gaan en andere handige tips over bijvoorbeeld reserveringen en optieboekingen.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'RaboMagazine' | 1997 | | pagina 26