TrefPunt Rabobank - TrefPunt Nederland geeft toegang tot het wereldwijde virtuele netwerk, internet, en verschaft bovendien een breed pakket van informatie op lokaal en regionaal niveau, Bedrijfseconoom Ronald de Vaal (28) is vanaf 1995 TrefPunt manager bij de Rabobank Oosterbeek-Renkum. 'De vraag van bedrijven is nu zo groot dat we een extern vormgevingsbureau hebben ingeschakeld.' Op de website van de TrefPunten in het Knooppunt Arnhem-Nijmegen staan sinds de omschakeling naar TrefPunt 2 een Ledenpunt, een Zakenpunt, Discussiepunt, Agenda en de Treffertjes. Treffertjes zijn de belangrijkste aankondigingen op de openingspagina van TrefPunt, vergelijkbaar met een tijdschrift-cover. Tot die nieuwe layout kwamen we in het overleg met de andere TrefPunt-regio's Achterhoek, Breda en Leiden en C 011S U Itant IVladeleine Groenland (24) van TrefPunt Nederland in Zeist. Tijdens zo'n TrefPunt-overleg dit voorjaar bleek dat de vier regio's een eigen zoeksysteem en presentatie op het internet had. In augustus zijn we overgegaan op één vorm voor het TrefPunt. Overleg met andere TrefPunt managers en consultants leidt tot efficiënte samenwerking. Groenland begeleidt de conversie van de vijftig Rabobanken van TrefPunt 1 naar de verbeterde versie TrefPunt 2. 'Belt een TrefPunt-bank dat ze daar problemen mee heeft, dan spring ik direct op. Want de TrefPunt-managers zijn belangrijk. Deze mensen dragen het project.'

Rabobank Bronnenarchief

blad 'RaboMagazine' | 1996 | | pagina 30