ledereen trekt aan je. lokale banken verzekeringskennis nodig. bevoegd heden. Meer ruimte, Diversiteit en klantencontact datvmdik De Rabobank. Lokaal werken mensen samen. Centraal ook. En lokaal Marleen van de Boom (26), één van de veertig front office-medewerkers van de Acceptatie- en Klantenservice bij Interpolis. Theo Haerkens (30), cliëntadviseur bij de Rabobank Udenhout. De Rabobankorganisatie telt circa 5.000 cliëntadviseurs. We werken vaak onder druk. Balie, telefoon. Ik heb alleen te maken met Soms bellen klanten rechtstreeks. Dan stuur ik ze door naar de Rabobank. Je moet lantvriendelijk zijn en stressbestendig. Ook moetje goed kunnen onderhandelen en argumenteren. Om dit werk te kunnen doen heb je Je moet de systemen beheersen. Vroeger was ik verzekeringsadviseur. Nu moet je alles kunnen. Wel pittig allemaal. Ik ben nog volop in opleiding. Ik ben Dat betekent dat ik van al onze producten kennis moet hebben. Het allerleukste vindt ik het banken en het met de Klanten komen nog steeds naar mij toe als ze iets over verzekeringen wil len weten. Dat moet slijten Ik zit de hele dag aan de telefoon. Gemiddeld komen erzo'n tot 90 telefoontjes per dag binnen. Soms zelfs Bij Interpolis hebben ze nu meer minder standaardregels. Je merkt dat ze meedenken. zoeken naar oplossingen. We werken nu Kldnt dan vroeger. Er zijn minder standaardregels, zodat er meer van ons wordt verwacht. het leukste van mijn werk. Sommige klanten ken ik bij de voornaam.

Rabobank Bronnenarchief

blad 'RaboMagazine' | 1996 | | pagina 26