In de media Bestellen Ups and Downs Beleggersagenda's '97 'Echt iets voor je beste beleggers' Financiële Advisering 9 Formaat Omslag Inhoud Doelgroep Bestelnummer Prijsindicatie per stuk t/m 30/6/1996 na 1/7/1996 Besteleenheid Basisversie A5 donkerblauw (mat) 160 pagina's, zwart/blauw (actieve) beleggers beleggingsstudieclubs 9080127 ƒ15,75 ƒ18,75 5 stuks Ronald Heijn, financieel adviseur met beleggingsspecia lisme bij de Rabobank Amersfoort-Hoevelaken over de Beleggersagenda: "Een enorm leuk ding. Echt iets speciaals voor je beste beleggers. We hebben heel gericht een aantal agenda's verspreid onder onze grootste klanten en kregen er zeer positieve reacties op. Vanaf het moment dat we de agenda overhandigden, hadden de klanten het erover. Echt een 'hebbeding', afwisselend, met leuke artikelen. Komend jaar maak ik een splitsing. Mijn goede klanten krijgen de basisversie en m'n beste klanten de luxe versie. Die gaat ook naar potentials en beleggers waar ik een relatie mee aan het opbouwen ben. Iets speciaals, gericht op de klant, daar moet je het toch van hebben." Luxe versie A4 zwart leder idem prospects pleitbezorgers topbeleggers 9080126 39,75 ƒ42,75 5 stuks De meeste klanten gebruiken de agenda op hun bureau, voor de dagelijkse afspraken en om zaken op te zoeken. "U heeft de goede afrit genomen. Ga op de ingeslagen weg voort." schreef een klant. Een andere was iets korter: "Doorgaan!". Luxe versie Sommige banken en klanten vinden de schrijfruimte in de agenda te beperkt. Daarom komt er naast de bestaande versie (A5) een grote, luxe versie (A4) met lederen omslag. Beide agenda's zijn inhoudelijk identiek. De nieuwe versie is voor top beleggers, (potentiële) effec tenrelaties en pleitbezorgers. Omdat de Beleggersagenda in Nederland vooralsnog uniek is, kan met name de luxe versie als goede gespreksin- gang functioneren. Volle agenda De inhoud van beide agenda's wordt deze zomer vastgesteld. In ieder geval bevatten zij meer dan veertig nieuwe ach tergrondartikelen op beleg- gingsgebied. Het Beursjargon, onderaan elke weekpagina, komt terug en datzelfde geldt voor de artikelen over Maandeffecten. Daarnaast verschijnen er artikelen die inhaken op actualiteit en geschiedenis, zoals: De crash van 1987, Het succes van de kaboutereffecten, 100 jaar Dordtsche Petroleum op de beurs, Lange termijn rende menten, Uit de historie van Philips, Tips voor beleggers, Duration en De crash van 1907. Opnieuw zijn er ruim honderd koersgrafieken van beursindi- ces, hoofdfondsen, valuta's en (korte en lange) rentes. Ook geven de agenda's de koers ontwikkeling en rendementen van alle Nederlandse aandelen op het Damrak, de expiratie data van de EOE-Optiebeurs en de data waarop hoofdfond sen hun jaarcijfers publiceren. Inlichtingen: IRIS Infolijn 010-2241414 De commercial met de platbo dem passeert deze week in de avonduren de schermen van de kijkers naar SBS 6, RTL 4, Nederland 2 en Veronica.

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1996 | | pagina 9