Hoe gretig gebruiken klanten Gea? Selectie QH-321 opnieuw beschikbaar QH321 Selectie voor GEA-(gast)gebruik 10 Bedrijvenadviesgroep de bank kan hem suggesties aan de hand doen. In de aan biedingsbrief wordt dat telefoontje al aangekondigd. Telefonische follow-up De nieuwe aanpak werkt op drie fronten. De ondernemer krijgt informatie en aandacht op het moment dat hij daar behoefte aan heeft. Dat helpt hem een verantwoord besluit te nemen bij het kiezen van de juiste rentevorm. Tijdens het telefoongesprek kan hij zijn wensen naar voren brengen. Hij merkt dan dat hij er niet alleen voor staat bij belang rijke beslissingen. De bank -op haar beurt- heeft weer extra contactkansen om de ondernemer op andere, pas sende producten te wijzen. In de tweede helft van april verschijnt het marktbewer kingspakket Rentefixatie. Daarin een exemplaar van de brochure 'Alles verandert'. Verder alles over selectie mogelijkheden, telefonische follow-up, heiscript, het voor bereiden van een adviesge- sprek, het gesprek zelf, check list, stappenplan, etcetera. Inlichtingen: Segment Bedrijvenadviesgroep 040-217 70 04 Bedrijfsvoering In mei ontvangen de banken weer de selectie GEA-(gast)gebruik. Dit hulpmiddel geeft een goed beeld van het gebruik van geldautomaten in een werkgebied alsmede het gebruik van GEA's door klanten van de bank. Vorig jaar werd de selectie al aangeboden in de periodes januari tot en met maart en augustus tot en met novem ber. De selectie die nu beschikbaar komt, wijkt niet af van de laatst uitgeleverde versie. Door de uitkomsten van dit jaar te vergelijken met die van eerdere selecties kunnen veranderingen in het GEA-gebruik worden gesigna leerd. Vaak zijn deze verande ringen het gevolg van door concurrenten geplaatste GEA's. Een bank die dit con- Stuur een kopie van dit formulier voor 1 mei naar: Rabofacet Datacentrum/Informatieservice Best BA-041 Banknaam: Contactpersoon: Telefoon: Bankcode: Datum: Handtekening: Wenst de selectie niet te ontvangen Wenst de selectie van (10 is standaard) (minimaal 1/ maximaal 20) GEA-opname(s) bij de niet-eigen Rabobank Wenst de selectie ook op diskette te ontvangen ten behoeve van Word/Excel Let op: dit formulier hoeft u niet in te sturen als u de standaardinformatie wilt ontvangen. stateert, kan tot actie over gaan. Bijvoorbeeld door de GEA te verplaatsen. Selectie De selectie bestaat uit drie overzichten: Alle GEA-opnames (stan- daard=10), op rekeningni veau, bij een andere dan de eigen Rabobank. De bank kan van de standaard afwij ken. Het minimum is één, het maximum is vastgesteld op twintig opnames. Alle opnames per GEA in het werkgebied. Zowel opnames van Rabobank- klanten als opnames van niet-klanten worden daarbij in beeld gebracht. Aantallen opnames per GEA per werkgebied in de periode januari tot en met april 1996. Kosten De selectie wordt als lijstwerk verzonden. Alle klanten met tien of meer opnames in de periode januari tot en met april staan er afzonderlijk op. Wilt u een ander aantal opnames als selectiecriterium en/of output op diskette dan kunt u dat doorgeven met bij gaand antwoordformulier. Als u geen gebruik wenst te maken van de selectie kunt u dat aangeven met behulp van het formulier. De selectie wordt automatisch aan alle banken toegezonden, ter attentie van de commer cieel manager Basisvoorzie ningen. Dit gebeurt in de tweede helft van mei. De kosten bedragen 150 per bank voor de lijsten. Als u ook output op diskette wenst te ontvangen wordt daarvoor 18,50 per diskette van 3,5 inch in rekening gebracht. Voor het maken van analyses is een Excel-bestand het meest geschikt. Ook als u een diskette wilt ontvangen, kunt u gebruik maken van onder staand formulier. Het formu lier hoeft niet te worden ingestuurd als u de standaard informatie wilt ontvangen. Inlichtingen: Cards en Chartale Betaaldiensten Ondersteuning Betaaldiensten 040-217 60 41

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1996 | | pagina 10