Onderhoud en werving JongerenRekening verandert In de media Verzending rekeningafschriften verschuift Publiciteitsmateriaal Rabo JongerenRekening 8 Basisvoorzieningen De marktbenadering van de Rabo JongerenRekening is tij delijk anders dan gebruikelijk. Oorzaken zijn de komst van nieuwe premiums en de nieuwe actie 'Nog één nachtje slapen', die zich op de ouders richt. Tot half mei worden er geen wervingsmailings aange maakt voor de jeugd tot en met 11 jaar. Voor jongeren van 12 tot en met 16 jaar ontvangt u ver jaardagskaarten, met een aan vullende tekst. Bij werving gaat die over de mogelijkhe den van de Rabo Jongeren- Rekening, bij onderhoud over het afhalen van de Jongeren- of Europas. Als gevolg van de veranderin gen zijn de selectielijsten voor de tweede helft van mei en juni gecombineerd met die voor het derde kwartaal. In het afgebeelde overzicht staat wat voor publiciteits materiaal er voor welke leef tijdsgroep op stapel staat. Over de actie 'Nog één nachtje slapen' verscheen een artikel in Rabo Weekblad 12/96. Bijval voor de Rabo Top 40 Music Tour. De Rabo Top 40 en ISWOP vervangen de onderhoudsmailing voor 13- tot en met 15-jarigen. Werving Leeftijdsgroep Was Vanaf 15 mei 5 t/m 8 jaar Selfmailer Mailing aan ouders, met nieuw premiumaanbod en boekje 'Nog één nachtje slapen' 9 t/m 11 jaar Selfmailer Mailing aan ouders, met nieuw premiumaanbod 12 t/m 15 jaar Selfmailer Selfmailer, met nieuw premiumaanbod 16 jaar Selfmailer Selfmailer, met nieuw premiumaanbod Onderhoud Leeftijdsgroep Was Vanaf 15 mei 6 t/m 11 jaar V er j aardagskaart Verjaardagskaart (ongewijzigd)* 11 jaar en Mailing aan ouders Mailing aan ouders (ongewijzigd)* 9 maanden 12 jaar Selfmailer Selfmailer nieuwe stijl 13 t/m 15 jaar Verjaardagskaart Rabo Top 40 en ISWOP 16 jaar Selfmailer Selfmailer nieuwe stijl "'Ongewijzigde materialen heeft u voor het hele tweede kwartaal ontvangen. In een komende editie van het weekblad volgt meer informa tie over de nieuwe premiums en de campagne Rabo JongerenRekeningdie half mei van start gaat. Inlichtingen: Segment Basisvoorzieningen 040 217 70 08 Doorgewinterde luisteraars kennen hem inmiddels: de radiocommercial voor de cam pagne Lenen. Ook komende week te horen op de zenders Radio 1, 2 en 3, Jazzradio, Classic FM en Sky Radio. Basisvoorzieningen Klanten ontvangen in april en mei hun afschriften van de betaalrekening op andere dagen dan ze gewend zijn. Dat komt door Goede Vrijdag, Pasen, Koninginnedag, Hemelvaart en Pinksteren. De productie van rekeningaf schriften wordt namelijk na elke feestdag een werkdag opgeschoven. Dit om piekvorming te voor komen. Rabojournaal 2 infor meert de klanten over deze verschuiving. Het hoe en het waarom van de ontbuffer-systematiek, die eind vorig jaar is veranderd, staat in circulaire 24/429 van 13 oktober 1995. Inlichtingen: Ondersteuning Betaaldiensten 040-2176041

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1996 | | pagina 8