Interview in FamilieBedrijf Raboindemedia Inschrijfformulier Info- middag Internationaal 20 I Relatiebeheer Faxen naar het segment Relatiebeheer, faxnummer 040 - 2 17 67 09. Rankende: Naam deelnemer: m/v Tweede voorkeursdatum: Naam deelnemer: m/v Tweede voorkeursdatum: Naam deelnemer: m/v Tweede voorkeursdatum: actieve klanten of een poten tieel aan internationaal actieve klanten. U kunt zich inschrijven door een kopie van het inschrij vingsformulier in te vullen en te faxen naar de afdeling Verkoopondersteuning van het segment Relatiebeheer, faxnummer: 040 - 2 17 67 09. U krijgt zo snel mogelijk bericht op welke Info-middag en op welk tijdstip u wordt verwacht. Het segment Relatiebeheer behoudt zich het recht voor om zonodig data te wijzigen. Wilt u vóór 1 maart 1996 reageren? informatie over de intro ductie van de verbeterde propositie Eurobetaling en de bijbehorende markt bewerkingsactiviteiten; een presentatie van het nieuwe expertsysteem 'De handelsrisicomanager', inclusief informatie over klantprofielen en een toe lichting over de commer ciële mogelijkheden van handelsrisicomanagement produkten voor lokale banken; informatie over het nieuwe autodealingsysteem voor de lokale bank, over de klantbehoefte aan FX- en Money Market-transacties en de commerciële mogelijkheden voor de lokale bank die daaruit voortvloeien; een presentatie van de landelijke communicatie campagne 'Internationaal', inclusief de lokale communicatiemiddelen. Inschrijving De Info-middag Internationaal is bestemd voor commercieel managers en relatiebeheerders van banken met internationaal Inlichtingen: Segment Relatiebeheer 040-2 17 77 00 Relatiebeheer Medio februari verschijnt het blad FamilieBedrijf met daarin een interview met Peter Konijnenburg, segmentma nager Relatiebeheer van Rabobank Nederland. Onderwerp van gesprek zijn de starters en de doorstarters. De titel van het artikel is: Te koop gevraagd: uitgeblust Management Team en familiebedrijf'. De starters-radiocampagne is de komende week voor het laatst te beluisteren, op de zenders Radio 1, Concert Radio, Sky Radio en Radio 10 Gold. Elsevier zijn de bladen waarin op 9 en 10 februari de adver tentie uit deze campagne ('Z'n eigen zaak leek ver weg...') verschijnt.

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1996 | | pagina 20