Workshops CRP 4.0 vernieuwd Training interessant voor drie doelgroepen Inschrijfformulier Workshops CRP 4.0 4 Basisvoorzieningen Het met succes benaderen van groepen klanten wordt er niet eenvoudiger op. De moderne mens lijkt een grillig, niet makkelijk in kaart te brengen wezen: de nachtmerrie van iedere marketeer. Toch valt dat alleszins mee. Met moderne technieken en fijnmazige selectiecriteria zijn specifieke doelgroepen relatief eenvoudig te selecteren. Eén van de hulpmiddelen daar voor is Cliënt Relaties Particulieren, kortweg CRP. Bankmedewerkers die precies willen weten wat dit systeem kan, kunnen nu één van de vernieuwde Workshops volgen. Cliënt Relaties Particulieren -nagenoeg alle banken werken met versie 4.0 van dit systeem- is geschikt voor zowel groeps gewijze als individuele markt bewerkingsactiviteiten voor de drie segmenten in de particu- lierenmarkt: Eigen Huis, Financiële Advisering en Basisvoorzieningen. Scala aan informatie Om te beginnen geeft het systeem kwalitatieve en kwan titatieve beleidsmatige infor matie. Juist die informatie vormt de basis voor te formu leren commerciële doelstellin gen. Daarnaast doet het systeem goede diensten bij het selecteren, benaderen en advi seren van klanten, het vastleg gen van verkoopresultaten, en het evalueren van acties. Informatie uit CRP is eenvoudig te koppelen aan verschillende tekstverwerkingsprogram ma's. Direct marketingacties zijn daardoor een stuk makke lijker voor te bereiden en uit te voeren. Hetzelfde geldt voor vervolgactiviteiten: het systeem houdt precies bij wanneer die moeten plaatsvinden. Voor diverse functionarissen In de dagelijkse praktijk wordt CRP gebruikt door diverse functionarissen: Commercieel Managers halen er beleidsin formatie uit, Financieel Adviseurs en Cliëntadviseurs kunnen voor of tijdens een gesprek precies de klant in beeld brengen. En medewer kers Commerciële Onder- Steuning gebruiken CRP voor het voorbereiden of uitvoeren van acties. Daarom zijn er drie verschillende workshops opgezet, elk met een eigen invalshoek. Ookin-company De meeste banken werken met versie 4.0 van CRP. De work shops zijn dan ook hierop gebaseerd, ondanks het feit dat dit jaar versie 4.1 verschijnt. Veel banken blijken namelijk CRP beter te willen gaan benutten. Bovendien verschilt S.v.p. een kopie zenden aan: Banknaam: Contactpersoon: Rabobank Nederland RabobankAcademie, t.a.v. mevr. I. Roos Interne adrescode: EZ-BS5 Bankcode: Telefoonnummer: Q meldt de volgende personen aan voor de CRP-workshops: Commercieel manager (F 355) Financieel Adviseur (F 354) Cliëntadviseur/ Commerciële Ondersteuning (F 353) dhr/mevr - dhr/mevr - dhr/mevr - dhr/mevr - dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr dhr/mevr verzoekt de Rabobank-Academie contact met hem/haar op te nemen voor de organisatie van een CRP in-company training. Datum: Handtekening: Banknaam en bankstempel:

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1996 | | pagina 4