Acquisitie krijgt dit jaar meer aandacht Media-overzicht week 45/46 (9/11 t/m 15/11) Marktbewerking Beurscompetitie start over enkele weken Nationale Beurscompetitie 12 Financiële Advisering Verbeteren van het imago van de Rabobank als beleggingsbank en het krijgen van een interessant bestand met potentiële beleggingsklanten. Dat zijn de voornaamste redenen van de Rabobank om de Nationale Beurscompetitie 1996 opnieuw te sponsoren. Vooral aan de acquisitiemogelijkheden zal dit keer ruim aandacht worden besteed. De Rabobank heeft -samen met organisator ESEC- het exclusieve recht om het deel nemersbestand van de Beurs competitie te gebruiken voor commerciële acties. Voorgaande jaren speelde het gros van de deelnemers mee in de categorie Particulieren. Velen van hen beleggen echter niet bij de Rabobank. Ze zijn er nog niet aan toe en doen mee aan de competitie om in de materie thuis te raken, of ze beleggen ergens anders. Omdat het deelne mersbestand mag worden gebruikt voor commerciële acties, biedt dat de lokale Vanaf maandag 18 maart tot en met vrijdag 24 mei 1996. Doelgroepen: particu lieren, scholieren en studenten. banken extra aanknopings punten om in contact te komen met interessante potentials. Nieuwe aanpak mailing aan oud-deelnemers Net als voorgaande jaren krijgen oud-deelnemers in de categorieën Studenten en Particulieren ook nu weer een uitnodiging om aan de compe titie deel te nemen. Nieuw is dat zij nu twee formulieren krijgen: één voor zichzelf en één voor een familielid, vriend of kennis. Wie zich naar aan leiding van deze mailing inschrijft voor de Beurs competitie, krijgt een speciale aanbieding en een gratis toe gangsbewijs voor de Beurs Geldzaken. Deze wordt gehouden in de Utrechtse Jaarbeurs van 28 tot en met 31 maart. In de actiebeschrij ving staat precies hoe u zich kunt inschrijven voor deze mailing. Geen categorie Bedrijven meer De categorie Bedrijven is afge schaft. Veel deelnemers uit het bedrijfsleven bleken zich namelijk in te schrijven in de categorie Particulieren. Publiciteitsmateriaal Om de sponsoring van de bank te onderstrepen, verschijnen alle publiciteitsmaterialen in de huisstijl. Dat was overigens vorig jaar ook al het geval. In het katern Basisvoorzienin gen kunt u eveneens lezen hoe de Scholieren-Beurscompetitie in zijn werk gaat. Meer infor matie over de Beurscompetitie voor particulieren vindt u in de actiebeschrijving. Deze ver schijnt in week 49. Hierin staat ook, hoe mede werkers van de Rabobank kunnen deelnemen. Zodra er iets nieuws te melden is, kunt u dat ook lezen in de komende nummers van dit blad. Inlichtingen: IRIS Infolijn 010-2 241414 Financiële Advisering Rabobank Beleggingslijn: Thema: De lijn waar iedere belegger interesse in heeft. De Rabobank Beleggingslijn 06 - 9277. Datum Blad Datum Blad 9/11 Effect 11/11 Elsevier (special over beleggen)

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1995 | | pagina 12