Onderdelen Persoonlijk Verkoopplan 29 47 48 Aard commerciële ondersteuning Financiële Advisering 11 Provisiej|^04^| verzekeringen Omzet Aantal gesprekken Provisie Effecten Aantal actief te benaderen 20 40 3 e kwartaal 2e kwartaal 66 60 80 100 leerd is eveneens toegenomen met 19 procent tot 47 procent. Andere persoonlijke doelstel lingen zijn ongeveer gelijk gebleven of iets gedaald. De mate waarin de financieel adviseur pro-actief klanten benadert, is in het derde kwartaal duidelijk zichtbaar geworden. Dit is bet derde artikel in een reeks. De eerste twee versche nen in Klant Bank 21 en 36/95. Administratieve afwikkeling Uitwerken offertes Opvang telefoon Opvang klanten Telefonische follow up Voorbereiding gesprekken 81 71 meer dan 1:3 comm. onderst. minder dan 1:3 comm. onderst. 100 Inlichtingen: Segment Financiële Advisering 040-217 70 07

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1995 | | pagina 11