Mediaplan Telebankieren Mailpakket Basisvoorzieningen 3 hun huis opnieuw kunnen inrichten, of de CD 'You'11 never walk alone'. De actie loopt tot 31 december 1995. De lokale banken kunnen de premiums, waarvan de kosten voor rekening komen van Rabobank Nederland, niet bestellen bij Rabofacet. De verwerking van de respons en het versturen van de premi ums gebeurt namelijk via een centraal antwoordnummer. Wendt een klant zich recht streeks tot u, dan verzoeken wij u de antwoordkaart door te sturen naar dat centrale antwoordnummer. De gekozen premium wordt rechtstreeks naar de klant verzonden. De lokale banken ontvangen de adressen van potentiële Telebankier-klanten. Het is de bedoeling dat u daarna telefo nisch contact met hen zoekt, hen naar aanleiding hiervan een demopakket toestuurt en uiteindelijk tot het afsluiten van een overeenkomst komt. Bel-actie Voor het bellen van potentiële klanten ontvangt u tegelijk met het mailpakket een tele foonscript. Dit telefoonscript stelt u tevens in de gelegenheid om de klanten die u dit voor- Titel Week Enter: Panorama 47 Viva 47 Kijk 46 Eigen Huis 47 Cosmopolitan 46 Computerbladen: Computer! Totaal 46 PC Consument 47 PC Koop 51 PC-Active 46 PC Magazine 47 Regionale dagbladen 43/44 Alle lokale banken ontvangen in de eerste helft van novem ber een mailpakket. Een week voor ontvangst krijgt u een begeleidingslijst van de geselecteerde klanten. Het pakket bestaat uit: een gepersonaliseerde brief; een leaflet: omnummering en installatie-instructie; een folder met antwoordkaart voor de member-gets- member actie inclusief retourenveloppe. De kosten van het mailpakket zijn 1,75. In dit bedrag zijn de centrale verwerkingskosten opgenomen, de portokosten uiteraard niet. Het pakket wordt decentraal verstuurd. Zo hebt u de mogelijkheid uw relaties eventueel op een aangepaste wijze te benaderen. De responsverwerking gebeurt centraal. De member-gets-member actie geldt uitsluitend voor de particuliere klanten. Voor de kleinzakelijke klanten bestaat het mailpakket uit de gepersonaliseerde brief en de instructie. jaar een demopakket hebt toe gestuurd en die nog geen con tract hebben afgesloten, nog maals te benaderen met het aanbod om te gaan teleban kieren. Landelijk zijn dit er ongeveer 60.000. Slechts één op de drie klanten die dit jaar een demopakket hebben aangevraagd, teleban kiert op dit moment. Alle reden dus om, wanneer u nog beschikt over de adressen van deze klanten, hen te bena deren. Doordat in het voor jaar deze pakketten decentraal zijn uitgeleverd, beschikken wij niet over deze adresgege vens en kunnen wij u deze helaas niet centraal aanbieden. Wij verwachten dat veel klan ten, die niet hebben gerea geerd, alsnog kunnen worden overgehaald. Leaflets en stickers Als u nog demopakketten op voorraad hebt, kunt u deze blijven gebruiken. U ontvangt als aanvulling op deze pakket ten 25 leaflets en een vel stickers met het nieuwe Helpdesk-nummer. Samen met het demopakket kunt u deze aan de potentiële klant overhandigen. Wilt u beschikken over een aantal extra leaflets of stickers met het gewijzigde Helpdesk nummer, dan kunt u deze schriftelijk bestellen bij Rabobank Nederland, Verkoopondersteuning Basisvoorzieningen EO-117. De kosten worden niet aan u doorbelast. Advertenties De najaarsactie wordt onder steund door advertenties in diverse computerbladen en de regionale dagbladen. Daarnaast komt er een adver tentie in het blad Enter, dat als bijlage wordt toegevoegd aan enkele publieksbladen. Andereactie: ESCOM-deal Zoals u weet, werkt Rabobank Nederland sinds 1 oktober samen met ESCOM. Dit landelijk opererend PC- dealernetwerk installeert het demopakket van Rabo Tele bankieren gratis bij geïnteres seerde klanten. Die ontvangen dan ook de actiefolder 'Thuis Telebankieren: gemakkelijk en snel' met daarin een ant woordkaart (art. 8132). Daarmee kunnen ze aangeven dat ze een Telebankieren-over- eenkomst willen afsluiten. Van Rabobank Nederland zult u periodiek een lijst ont vangen van deze klanten. U kunt hen dan telefonisch benaderen om tot een over eenkomst te komen. Natuurlijk hoeft u hen geen pakket meer aan te reiken. Dat is immers al geïnstalleerd. Meer informatie over de samenwerking met ESCOM vindt u in Klant Bank 38/95. Tip: U zou uw Telebankier- klanten natuurlijk ook een elektronisch berichtje kunnen sturen met daarin het gewij zigde inbel-nummer. Inlichtingen: Verkoopondersteuning Basisvoorzieningen 040-217 7008

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1995 | | pagina 3