Wordt 1996 ook zo'n goede zomer? Zomerreizen 1996 6 Basisvoorzieningen De tijd vliegt! Aan de voorbereidingen voor de volgende vakantiecampagne merkje dat weer eens. De zomer is nog nauwelijks voorbij en de winterreizen zijn nog lang niet uitverkocht. Toch vraagt de campagne zomerreizen 1996 al weer uw en onze aandacht. ling, waarin ze worden aange spoord de nieuwe reispro gramma's bij hun Rabobank op te halen en hun vakantie reis voor het volgend jaar ook weer bij de Rabobank te boe ken. Met de overige materia len, het etalagepakket, de affi che en dergelijke, hopen we een bredere kring van poten tiële klanten te bereiken. De zomerreisprogramma's worden medio december ver wacht. Centrale mailing We ontvangen uw inschrijving voor de centrale mailing graag uiterlijk 20 oktober. Het inschrijfformulier vindt u op pagina 5. De mailings lijken qua uitvoering op de studentenmailings: een brief, een folder en een antwoord coupon. Uiteraard is de schrijfstijl en de lay-out aan gepast aan de doelgroep. Via de antwoordcoupon kun nen klanten de bank vragen hen te bellen of de Leukste Vakantiekrant toe te sturen. Deze antwoordcoupons dient u zelf af te handelen. We advi seren u om bij het bestellen van de Vakantiekrant reke- Het thema in 1996 De Rabobank is het grootste reisbureau van Nederland en niet duurder dan haar concur renten. Die boodschap dragen we in 1996 uit. Bovendien wijzen we wederom op de Leukste Vakantiekrant. In deze Vakantiekrant wordt deze keer een selectie opgeno men van zeer scherp geprijsde reizen, zoals u dat wellicht kent van D-reizen. Meer informatie over de gewijzigde opzet van de Leukste Vakantiekrant en over het bestellen hiervan, Doorlopende Reisverzekering afsluiten, krijgt men bovendien een korting van acht gulden, ofwel men hoeft de poliskos- ten dan maar eenmaal te betalen. Technische informatie ontvangt u te zijner tijd via M1RA. Verwijzing naar actie winterreizen De opzet van de actie zomer reizen komt overeen met die van de winterreizen. Reisklanten van vorig jaar ontvangen een centrale mai- ning te houden met eventuele extra belangstelling voor de krant als gevolg van gebruik van de antwoordcoupon. Wanneer de klant wordt gebeld, kan gericht worden geïnformeerd naar zijn of haar interesse. Gemotiveerde reis- boekers kunt u dan die reis programma's aanraden, die aansluiten bij hun interesse. De selectiecriteria voor de mailing zijn: Rabobankklanten met mai lingcode J. Doelgroep 1: klanten die met behulp van administra tiecode 25 (reizen J) en 26 (reis/annuleringsverzekering J) zijn geselecteerd. Dat zijn klanten die al eerder een reis hebben geboekt of een reisverzekering hebben af gesloten bij de Rabobank. Doelgroep 2: klanten van 25 tot en met 34 jaar met een gemiddelde voeding op hun Betaalrekening van 2.500 of meer per BE. Klanten met een administra tiecode 25 of 26 worden hierbij uitgesloten ont dubbeling met doelgroep 1). kunt u te zijner tijd in Rabo Weekblad tegemoet zien. omschrijving artikelnummer besteleenheid richtprijs p.st. (excl BTW) Klanten die nog geen Rabocard gebruiken, worden extra gesti Etalagepakket zomerreizen (90)0028 1 max. 250,00 muleerd om bij de Rabobank Affiche Zomerreizen (90)0035 1 15,00 een reis te boeken. Zij ontvan Omslagmap programma's gen dan namelijk een gratis Zomerreizen (90)0049 25 0,35 Rabocard tot eind 1996. Blanco mailing Zomerreizen (90)0052 100 1,25 Wanneer klanten gelijktijdig Kofferlabel 8457 100 1,30 een annulerings- en een

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1995 | | pagina 6