Binnen vier weken kan CCV betaalautomaat leveren mul internationale lening l Terms bnd conditions for 'nternationaltransactions Najaarsactie loopt goed Relatiebeheer 19 met een aparte diskette bij de oktober-release voor het PC- informatiesysteem uitgeleverd. Verschil tussen brochure en F'C-informatiesysteem De brochure was tweetalig en bestond uit drie onderdelen: blanco betalingsverkeer, docu mentair betalingsverkeer en diversen. Het PC-informatie- systeem bestaat uit losse Engels- of Nederlandstalige vellen. Ook is het hoofdstuk diversen ondergebracht in de twee andere onderdelen: blanco en documentair betalingsverkeer. Klanten ontvangen in het vervolg hun informatie dus in het Engels of Nederlands en niet meer in twee talen. Maandelijks actuele informatie De informatie in het PC-infor- matiesysteem is beschikbaar in Word 6.0 en wordt maan delijks geactualiseerd. Een nadeel zou kunnen zijn dat losse vellen in eerste instantie minder fraai ogen dan een vier-kleurenbrochure. Vanaf 1 januari 1995 From 1 January 1995 Dat kan overigens makkelijk worden ondervangen door de informatie in een omslagmap te overhandigen. Deze is voor ƒ1,— per stuk te bestellen in Best. Het bestelnummer bedraagt 0490. Meer informatie over dit onderwerp staat ook in de cir culaires 65/148, 65/153, 65/155, 67/233 en 65/159. De brochure 'Tarieven internationale dienstverlening' kan nog wor den gebruikt zolang banken niet centraal boeken. Inlichtingen: Segment Relatiebeheer Tel. 040-34 77 00 Bedrijvenadviesgroep Het gaat goed met de najaarsactie betaalautomaat. Uit de reacties blijkt, dat een groot aantal banken de betaalautomaat actief in de markt zet. Het aantal afgezette betaalautomaten is ondanks de vakantieperiode gestegen van gemiddeld negentig naar honderdvijfendertig per week. In de eerste week van september is dit zelfs opgelopen naar tweehonderd stuks! De actieprijs 1.150, 1.350 en 1.450) blijkt voor ondernemers een extra stimulans om nu een betaalautomaat aan te schaffen. Hofleverancier Computer centrum C. Van de Velden (CCV) realiseert momenteel een levertijd van drie tot vier weken. Deze uiterst scherpe levertermijn vergt een maxi male inspanning van het bedrijf. Jeanine Bouwmans, hoofd van de afdeling Planning en Installatie en van de Helpdesk van CCV vertelt hoe dat gaat en tegen welke pro blemen zij aanlopen. 'De samenwerking verloopt over het algemeen uitstekend. We hebben rechtstreeks con tact met de lokale banken. Die gebruiken voor het aanvragen van een betaalautomaat spe ciale formulieren. Als die goed zijn ingevuld is er geen pro bleem. Maar we ontvangen toch regelmatig onjuist of onvolledig ingevulde aan- vraagsets. Het niet paraferen van de naam/nummer-contro- le op het aanmeldingsformu lier voor BeaNet leidt tot ver traging in de levertijd van minimaal één week. Interpay/BeaNet neemt name-

Rabobank Bronnenarchief

Rabo Weekblad | 1995 | | pagina 19