26 Najaarscampagne Huis Hypotheekadvies van start IO Duizendste Nu Later afgesloten 2 0 0 1 Ledencertificaat niet voor aspirant-leden Beloning voor innovatief idee Bet@link Virtueel overleg over beleidsontwikkeling Rabokrant Intern Rabobank weekblad Vijfde jaargang no. 980 Week 43 Vrijdag 26 oktober Directoraat Communicatie Interne Communicatie Redactie: Eindhoven/EN 569 - Telefoon (040) 217 65 86 Fax (040) 217 71 36 fm.rn.interne media Bezorging: (040) 219 55 55 De massa mediale najaarscampagne 'Lekker wonen begint met rekenen en tekenen' is 24 oktober van start gegaan. Met de campagne wil de bank laten zien dat ze weet hoe belangrijk wonen voor haar klanten is én dat een hypotheek hét middel is om woonwensen te realiseren. De Rabobank heeft met het oog hierop de samenwerking met Jan des Bouvrie verder versterkt. Door samen te werken met Des Bouvrie kiest de Rabo bank ervoor om hypotheken leuker te maken. Dit gebeurt door speciale en unieke aan biedingen. Zo krijgen hypo theekklanten die bij de Rabobank een adviesgesprek voeren allemaal gratis het nieuwste interieurboek Dutch View cadeau. En klanten die een hypotheek afsluiten, ont vangen vouchers waarmee ze korting krijgen op artikelen die door Des Bouvrie zijn ontworpen of geselecteerd. Om de samenwerking met Des Bouvrie nog meer te be nadrukken, is de Rabobank komend seizoen hoofdspon sor van het tv-programma 'Wonen met Jan', een pro- Banken kunnen de bestaan de posters en bankmateria- len blijven gebruiken. Ver der ontvangen de banken in week 45 een gratis actie- strook om op de poster- en bankhalpakketten te plak ken. Tevens ontvangt iedere bank een 'Nu en Later-baro- meter' om de laatste resulta- gramma waarin de consu ment wordt geïnformeerd over woontrends. Uniek is dat Rabobankklanten zich kunnen opgeven voor het onderdeel 'Droomhuis', waar mee ze kans maken op een metamorfose van een ruimte in hun eigen huis. Informatie over hoe klanten zich hier voor kunnen aanmelden, volgt over twee weken op het RaboWeb. Verder is het voor banken mogelijk om Des Bouvrie uit te nodigen op de bank om lokale marktbewerkingsacti viteiten kracht bij te zetten. Zo kan Des Bouvrie bijvoor beeld worden ingeschakeld om een lezing te houden tij dens een informatiedag over wonen of rondom een nieuw- bouwplan. De nieuwe onderdelen van de samenwerking werden afgelopen vrijdag tijdens de opening van het Arsenaal te Grave aan de pers gepresen teerd. In die nieuwe woon winkel van Des Bouvrie is ook een kantoor van de Rabobank Land van Cuijk- Noord gevestigd. Des Bouvrie in de Rabobankruimte van bet Arsenaal Rabobank Montfoort-Linschoten verkocht onlangs de duizendste Nu Later verzekering, een kleine mijlpaal voor de basis-lijfrenteverzekering van Interpolis. Volgende week start de mediacampagne rond Nu Later opnieuw. Deze was tijdelijk stopgezet na de ramp in de Verenigde Staten. ten weer te geven. Het uit zendschema van de media campagne staat op het RaboWeb, Financieel Ad vies, Informatie, Markt bewerking, Acties levensver zekering, Overige acties. Interpolis •s (013) 462 33 22 Het Rabobank Leden certificaat kan alleen worden toegewezen aan personeel en leden, die als zodanig worden her kend in OLI. Gebleken is echter dat er juist op dit moment veel aspirant leden zijn. Mogelijk wil len deze klanten lid wor den om te kunnen in schrijven op Ledencerti ficaten. Banken worden daarom opgeroepen om de OLI-status 'aspirant lid' zo snel als mogelijk te wijzigen in 'Lid'. Honderden kinderen van acht basisscholen in de gemeente Woensdrecht namen vorige week deel aan de Rabo-euroquiz. Ze zochten naar euro's in een zwembad gevuld met piep schuim en verzamelden euromunten in de vorm van frisbees na een tocht over een hindernisparcours. Ook werd hun theore tische kennis over de euro getoetst. De winnaars verdienden de eervolle titel Euromaster en een uitje naar een Antwerpse megabioscoop. De euroquiz maakt deel uit van een europro ject dat de kinderen op een speelse manier leert omgaan met de nieuwe munt. Rabobank Zuidwesthoek Rabobank organi seerde de euroquiz en leverde het lesmateriaal. Mark van Werven, projectmanager Control ABB, ontving afgelopen woensdag een beloning van 3025,- van de Ideeëncommissie Rabobankorganisatie. Harry de Roo, directeur Control en Organisatie, overhandigde de prijs voor het concept Bet@link, een doorklikmogelijkheid (hyperlink) bij betaaltransacties via Internetbankieren. Door deze link, die bij een betaling is aan te klikken, krijgt de klant toegang tot aanvullende en eventuele klantspecifieke informatie die gerelateerd is aan de be taling. Ook krijgt de klant informatie van betekenis volle relaties. Hierbij is de privacy gewaarborgd. De link heeft een makkelij ke zoekfunctie, omdat alle relaties op een rij staan. De digitaal aangeleverde docu menten zorgen bovendien voor minder papierwerk. De projectgroep Virtuele Rabobank vond het een cre atief en innovatief idee. Bet@link is opgenomen in de Projectenkalender. Ideeëncommissie TT (040) 217 79 57 Lokale bankdirecteuren gaan vanaf 31 oktober vir tueel met elkaar overleggen over bovenlokale samen werking, HR-beleid en HR- acties. Speciale software op het RaboWeb maakt het mogelijk dat ze hun visie geven over deze onderwer pen. Een redactiecommissie verwerkt de commentaren in een nieuw tekstvoorstel waarover uiteindelijk alle deelnemers kunnen stem men. De commissie bestaat uit twee directeuren van lokale banken, twee materie deskundigen van Rabobank Nederland en een onafhan kelijke voorzitter. De virtue le raadpleging duurt vier weken. Tijdens de Centrale Kringvergadering van 6 de cember worden de eerste resultaten bekendgemaakt. Meer informatie is op te vragen via fm.rn.capabel. Besluitvorming dir.

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 2001 | | pagina 1