ACE: game, set and match voor bediening in bankhal Algemeen de goede weg' Brochures in eigen taal voor allochtonen Cliënten Advies I J Nieuw opleidingspakket Rabobank trekt één lijn bij transacties Financieel Advies Financieel planners vallen in de prijzen Huis Hypotheekadvies Koopmotievenonderzoek wijst op toenemend shopgedrag Een ace is een servicebal bij tennis, die razendsnel, keihard en scherp geplaatst is. Voor de tegenstander is hij onhoudbaar. Onhoudbaar en onomkeerbaar is ook het nieuwe implementatieprogramma ACE. Dat gaat ervoor zorgen dat alle bedieningsprocessen in de bankhal bij de komst van de euro in 2002 uniform zijn gestandaardiseerd. Deze beweging heeft een 'advantage' voor klanten en medewerkers. ACE is onlangs gepresenteerd tijdens de Themadagen Cliënten Advies. Het programma ver taalt het transactiebeleid, waaronder ook quick service en waardebeheer vallen, naar de prak tijk. Uitgangspunt van dat beleid is sturen naar zelfbediening bij eenvoudige bedieningspro cessen. Daardoor kunnen de banken zich helemaal concentreren op advies en verkoop, zaken die onlosmakelijk zijn verbonden met de persoonlijke adviesbank die de Rabobank wil zijn. Uniform te werk gaan door alle banken en alle segmenten is essentieel voor deze beweging. Aan Rabobank Nederland AB en de lokale banken de komende maanden de uitdaging draag vlak te creëren bij de medewerkers, de leidinggevenden, de directie en het bestuur. En bij de klanten, niet te vergeten. Lees verder op pagina 5 Bedrijven Internationale dienstverlening Formulevorming detailhandel Algemeen Maatschappelijke discussie ontbrandt over woningmarkt Solaris brengt zon achter stopcontact De Achterkant Oog in oog: MetWalter Annink Nader bekeken: De nieuwe weekkalender RabokranÉ Interne uitgave Rabobank Derde jaargang no. 5 Donderdag 25 mei 2000

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 2000 | | pagina 1