ACE: game, set and match
voor bediening in bankhal
Algemeen
de goede weg'
Brochures in eigen taal
voor allochtonen
Cliënten Advies
I J
Nieuw opleidingspakket
Rabobank trekt één lijn
bij transacties
Financieel Advies
Financieel planners
vallen in de prijzen
Huis Hypotheekadvies
Koopmotievenonderzoek
wijst op toenemend shopgedrag
Een ace is een servicebal bij tennis, die razendsnel, keihard en scherp geplaatst
is. Voor de tegenstander is hij onhoudbaar. Onhoudbaar en onomkeerbaar is
ook het nieuwe implementatieprogramma ACE. Dat gaat ervoor zorgen dat alle
bedieningsprocessen in de bankhal bij de komst van de euro in 2002 uniform
zijn gestandaardiseerd. Deze beweging heeft een 'advantage' voor klanten en
medewerkers.
ACE is onlangs gepresenteerd tijdens de Themadagen Cliënten Advies. Het programma ver
taalt het transactiebeleid, waaronder ook quick service en waardebeheer vallen, naar de prak
tijk. Uitgangspunt van dat beleid is sturen naar zelfbediening bij eenvoudige bedieningspro
cessen. Daardoor kunnen de banken zich helemaal concentreren op advies en verkoop, zaken
die onlosmakelijk zijn verbonden met de persoonlijke adviesbank die de Rabobank wil zijn.
Uniform te werk gaan door alle banken en alle segmenten is essentieel voor deze beweging.
Aan Rabobank Nederland AB en de lokale banken de komende maanden de uitdaging draag
vlak te creëren bij de medewerkers, de leidinggevenden, de directie en het bestuur. En bij de
klanten, niet te vergeten. Lees verder op pagina 5
Bedrijven
Internationale dienstverlening
Formulevorming detailhandel
Algemeen
Maatschappelijke discussie
ontbrandt over woningmarkt
Solaris brengt zon
achter stopcontact
De Achterkant
Oog in oog:
MetWalter Annink
Nader bekeken:
De nieuwe weekkalender
RabokranÉ
Interne uitgave Rabobank Derde jaargang no. 5 Donderdag 25 mei 2000