Rabobank, de bank
van één miljoen leden
In gesprek met Hans Smits:
Na de woorden nu de daden
Een lid wil weten waar
Rabobank voorstaat
Ledencertificaat helpt ambities
leden en bank waar te maken
Campagne moet bekendheid
van het lidmaatschap verhogen
'De Rabobank is er voor haar
klanten en niet andersom'
Denken over coöperatie
wordt steeds meer doen
Vervolg interview Smits
De Super Tuesday van de Rabobank. Als het aan manager ACO Willem
Lageweg ligt, gaat dinsdag 25 april 2000 onder die naam de geschiedenis in.
Want vandaag is de officiële start van de ledencampagne van de Rabobank.
In 2003 wil de bank één miljoen leden in haar administratie hebben. Ruim een
verdubbeling van het huidige aantal. Twintig procent van het klantenbestand.
Informatiebijeenkomsten over
ledenbeleid en ledenwerving
De Achterkant
Nader bekeken:
Werken bij een coöperatieve bank
Oog in oog:
Met Willem Lageweg
Rabokrant
Interne uitgave Rabobank Derde jaargang no. 3
Dinsdag 25 april 2000
Deze gigantische klus, die met name lokale banken en haar medewerkers moeten klaren, rechtvaardigt deze
editie van de Rabokrant Extra, die volledig in het teken staat van het werven van nieuwe leden. Het Rabobank
Ledencertificaat, het ledenwaarderingsprogramma, de campagne, de presentatoren die met de nodige hulpmid
delen onder de arm het land door trekken, allemaal passeren ze de revue. Ook vertellen banken die al
invulling geven aan het lidmaatschap over hun ervaringen.
Hoofddirectievoorzitter Hans Smits geeft op de volgende pagina de aftrap. Het is hoog tijd dat het debat over
de coöperatie plaatsmaakt voor bancair handelen, zo zegt hij. Want de coöperatie is een middel. Geen doel.
Lees verder op pagina 2,3 en 10-*