Rabobank, de bank van één miljoen leden In gesprek met Hans Smits: Na de woorden nu de daden Een lid wil weten waar Rabobank voorstaat Ledencertificaat helpt ambities leden en bank waar te maken Campagne moet bekendheid van het lidmaatschap verhogen 'De Rabobank is er voor haar klanten en niet andersom' Denken over coöperatie wordt steeds meer doen Vervolg interview Smits De Super Tuesday van de Rabobank. Als het aan manager ACO Willem Lageweg ligt, gaat dinsdag 25 april 2000 onder die naam de geschiedenis in. Want vandaag is de officiële start van de ledencampagne van de Rabobank. In 2003 wil de bank één miljoen leden in haar administratie hebben. Ruim een verdubbeling van het huidige aantal. Twintig procent van het klantenbestand. Informatiebijeenkomsten over ledenbeleid en ledenwerving De Achterkant Nader bekeken: Werken bij een coöperatieve bank Oog in oog: Met Willem Lageweg Rabokrant Interne uitgave Rabobank Derde jaargang no. 3 Dinsdag 25 april 2000 Deze gigantische klus, die met name lokale banken en haar medewerkers moeten klaren, rechtvaardigt deze editie van de Rabokrant Extra, die volledig in het teken staat van het werven van nieuwe leden. Het Rabobank Ledencertificaat, het ledenwaarderingsprogramma, de campagne, de presentatoren die met de nodige hulpmid delen onder de arm het land door trekken, allemaal passeren ze de revue. Ook vertellen banken die al invulling geven aan het lidmaatschap over hun ervaringen. Hoofddirectievoorzitter Hans Smits geeft op de volgende pagina de aftrap. Het is hoog tijd dat het debat over de coöperatie plaatsmaakt voor bancair handelen, zo zegt hij. Want de coöperatie is een middel. Geen doel. Lees verder op pagina 2,3 en 10-*

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 2000 | | pagina 1