Rabobank op weg naar een miljoen leden 4-/5 7 8/9 T Algemeen Bureau Werving Selectie 'Een bank vóór klanten, maar ook van klanten' Cliënten Advies De'do's'en'do nots' van Cliënten Advies Financieel Advies Digitale Rabobankbelegger wil ook persoonlijk advies Huis Hypotheekadvies Workshop 'Samen anders werken' Bedrijven Rabobank profileert zich sterker als agrarische kennisbank Bedrijvenformule geactualiseerd De lokale banken committeerden zich op 17 november 1999 op de Centrale Kringvergadering aan de nieuwe ledendoelstelling. Na jarenlange discussies over de coöperatie en het ledenbeleid, moeten de banken nu echt aan de bak. "De vaart moet erin", aldus Wim Meijer, voorzitter van de Raad van Beheer. Hij trekt de vergelijking met de invoering van Visie 98. "Net als vijf jaar geleden, moeten we achter de omheining uit. Medewerkers moesten toen pro-actiever worden, de klant opzoeken. Dat leek zo moeilijk, maar ze zijn daarin fantastisch gegroeid. Voor veel medewerkers is het een boeiende ervaring. Bij de ledenwerving zal het niet anders gaan. Medewerkers zullen het interessant vinden om te zien dat ze klanten kunnen betrekken bij het reilen en zeilen van hun bedrijf." Lees verder Op pCtginO 3 Algemeen Twintig jaar Ondernemersklankbord Eerlijke koffie draagt bij aan duurzame samenleving De Achterkant Nader bekeken: Relatiegeschenken Oog in oog: met Minke Scheerder en RiannedeJong Een miljoen leden in 2003. Een verdubbeling van het huidige aantal. Twintig procent van het klantenbestand. Voor deze gigantische uitdaging staan de Rabobank, haar lokale banken, haar bestuurders en vooral haar medewerkers. Rabokrant Interne uitgave Rabobankorganisatie Tweede jaargang no. 1 5 Donderdag 9 december 1999 m

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 1999 | | pagina 1