Rabobank op weg
naar een miljoen leden
4-/5
7
8/9
T
Algemeen
Bureau Werving Selectie
'Een bank vóór klanten,
maar ook van klanten'
Cliënten Advies
De'do's'en'do nots'
van Cliënten Advies
Financieel Advies
Digitale Rabobankbelegger
wil ook persoonlijk advies
Huis Hypotheekadvies
Workshop
'Samen anders werken'
Bedrijven
Rabobank profileert zich sterker
als agrarische kennisbank
Bedrijvenformule geactualiseerd
De lokale banken committeerden zich op 17 november 1999 op de Centrale Kringvergadering
aan de nieuwe ledendoelstelling. Na jarenlange discussies over de coöperatie en het ledenbeleid,
moeten de banken nu echt aan de bak.
"De vaart moet erin", aldus Wim Meijer, voorzitter van de Raad van Beheer. Hij trekt de
vergelijking met de invoering van Visie 98. "Net als vijf jaar geleden, moeten we achter de
omheining uit. Medewerkers moesten toen pro-actiever worden, de klant opzoeken. Dat leek
zo moeilijk, maar ze zijn daarin fantastisch gegroeid. Voor veel medewerkers is het een
boeiende ervaring. Bij de ledenwerving zal het niet anders gaan. Medewerkers zullen het
interessant vinden om te zien dat ze klanten kunnen betrekken bij het reilen en zeilen van hun
bedrijf." Lees verder Op pCtginO 3
Algemeen
Twintig jaar
Ondernemersklankbord
Eerlijke koffie draagt bij
aan duurzame samenleving
De Achterkant
Nader bekeken:
Relatiegeschenken
Oog in oog:
met Minke Scheerder
en RiannedeJong
Een miljoen leden in 2003. Een verdubbeling van het huidige aantal.
Twintig procent van het klantenbestand. Voor deze gigantische uitdaging
staan de Rabobank, haar lokale banken, haar bestuurders en vooral
haar medewerkers.
Rabokrant
Interne uitgave Rabobankorganisatie Tweede jaargang no. 1 5
Donderdag 9 december 1999
m