Rabobank sponsort vernieuwd Centraal Museum 22 II CLIP EIND NOVEMBER BESCHIKBAAR VOOR BANKEN Start Winteravondlezingen 19 9 9 Conversiecijfers DM acties jeugd/ jongeren bekend Jaarwerk Effectendienstverlening in februari Vijfde Rabowijzer vrijdag bij klanten Inlogproblemen in VTS, oplossing op het RaboWeb Rabokrant Intern Rabobank dagblad Vierde jaargang no. 837 Week 47 Maandag 22 november Communicatie AB Interne Communicatie Eindhoven/EP BI6 •Telefoon (040) 217 71 18 Fax (040) 217 71 36 E-mailadres: Rabokrant@rn.rabobank.nl Klachten bezorging: (040) 219 55 55 Het Centraal Museum in Utrecht heropent zon dag 28 november zijn deuren na twee jaar geslo ten te zijn geweest wegens een ingrijpende ver bouwing. Niet alleen het gebouw is herzien, ook de filosofie van het museum is veranderd. De Rabobank wil zich associëren met de bijzondere en klantgerichte aanpak van het museum om haar eigen klantgerichtheid te bena drukken. Daarom sponsort zij samen met Rabobank Utrecht de communicatie campagne rond de herope ning. De sponsoring heeft als doel de betrokkenheid van de Rabobank met kunst en cul tuur in het algemeen en met Utrecht in het bijzonder te onderstrepen. De campagne bestaat uit freecards, affiches, een publieksgids en een internetsite (www.centraal museum.nl). Als één van de acht grote landelijke musea beschikt het Centraal Museum over een bijzondere combinatie van oude en moderne kunst met accent op wereldbe roemde Utrechtse kunstenaars als Rietveld, Jan van Scorel, Pycke Koch, Johannes Moes man, de Caravag- gisten, etc. Het Centraal Museum wil de heropening van het museum gebruiken om zich als één van de leukste en meest toegankelijke musea in Neder land te positioneren. Iedere bezoeker wordt persoonlijk welkom geheten door een museummedewerker, er is open en toegankelijke infor matie, een service waarmee je binnen een uur ieder depot stuk kunt opvragen, een taartenrestaurant en een kindermuseum. Met de Mu seumjaarkaart is de toegang tot eind december gratis. ccnKast TflV*»V01 «pon I Het programma Client In- vestment Profile (CLIP 2.1), een nieuwe adviesmodule speciaal voor beleggings fondsen, wordt eind deze maand geïntroduceerd op lokale banken. Banken die hebben proefgedraaid met CLIP reageren positief. Olof de Kinderen van Rabobank 's-Hertogenbosch en Omstreken looft de een voud, betrouwbaarheid en eenduidige advisering van CLIP. "Er is weliswaar nog een aantal verbeterpunten mogelijk, toch is het pro- Binnenkort start de nieuwe cyclus Winteravondlezingen 1999/2000 met als thema 'Innovaties en nieuwe coali ties op het breukvlak van de 21e eeuw'. De eerste lezing wordt gehouden door dr. ir. A.G.M. van Asseldonk en gaat over 'innovaties en coalities'. De lezing wordt gehouden op maandag 6 december in Eindhoven en op donderdag 16 december in Utrecht. Op beide dagen start de bijeen komst om 16.30 uur. Geïn teresseerden kunnen voor alle lezingen afzonderlijk inteke nen of een abonnement ne men op de hele serie. Alle informatie over de komende cyclus plus een inschrijffor mulier kunt u vinden in Rails, OpleidingenNet, Oplei- dingengids, Seminars. gramma zeer geschikt om bijvoorbeeld klanten in het grijze gebied mee te be dienen." Mark Bergevoet van Rabo BeleggingsAdvies: "Het doel van CLIP is het adviesproces op de lokale bank efficiënter en profes sioneler te laten verlopen en de klant conform zijn risicoprofiel te bedienen". Hij wijst erop dat advisering met behulp van CLIP vol doet aan de voorwaarden die zijn gesteld rondom risi cobeheer. Ook ondersteunt het programma de advi sering van beleggingsfond sen conform de nieuwe modelportefeuilles van IRIS. Meer informatie over CLIP 2.1 en hoe deze advies module te bestellen is, staat op het RaboWeb, Finan cieel Advies, Producten Diensten, Beleggen in Balans, Systemen en Pro- R8A FondsenAdvies 7 (010) 224 14 34 Cliënten Advies De conversiecijfers van de direct marketingacties van 5- tot en met 10-jarigen en 14- tot en met 16-jarigen zijn bekend. Ze staan op het RaboWeb bij Cliënten Ad vies, Informatie, Resultaten, Jeugd en Jongeren. Cliënten Advies C (040) 217 70 08 (kies 2.3) Financieel Advies Op het RaboWeb Verzending mailing RG AEX GrantFund dec 99/06 Klanten ontvangen in de eerste week van februari 2000 het jaarwerk Effecten dienstverlening over 1999. Op verzoek van lokale ban ken is het voor het jaarwerk van 1999 mogelijk om per klant een kortingspercenta ge over het totale bewaar- loon op te nemen. De bank kan dit uitsluitend doen via EFTEL 6648. De laatste mogelijkheid om korting in te voeren is op 14 januari 2000. De verleende korting komt voor rekening van de lokale bank. RNE f (030) 216 30 35 De vijfde Rabowijzer van dit jaar valt op vrijdag 26 november bij de Financieel Adviesklanten in de bus. Het thema van deze uitgave is grensverlegging. Het Bij de helpdesk van Rabo- mogelijk na de implementa- facet Arcade komt steeds vaker de melding binnen dat gebruikers problemen on dervinden bij het inloggen in het VTS-systeem. Er ver schijnt een time-out-mel- ding of de toepassing wordt in het geheel niet opgestart. Dit probleem zal in de vol gende versie van VTS opge lost zijn. Deze zal zo spoedig tieloze periode uitgeleverd worden. Tot die tijd is er een aanvullend document bij dit artikel opgenomen op het RaboWeb waarin staat hoe te handelen wanneer de mel ding verschijnt. Het is te vin den onder Financieel Advies, Producten en Diensten, Spa ren, VTS, Overig. hoofdartikel gaat over grens arbeiders: mensen die in Nederland wonen maar werken in Duitsland of België. De case van deze Rabowijzer gaat over een echtpaar dat wil emigreren naar Zuid-Afrika. Verder een interview met een beleg gingsadviseur en een artikel over beleggen in het bui tenland. De aanbieding van deze keer is een half jaarabonnement (vijf num mers) op het blad Money. Lezers van Rabowijzer betalen hiervoor 20,- in plaats van ƒ48,-. Financieel Advies r (Ö40T 217 70 07

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 1999 | | pagina 1