Introductieweken: veel
feesten, veel Rabobank
6
ff/Q
to/t
II
Algemeen
Meldpunt Ongebruikelijke
Transacties
Communicatiemonitor
over televisiecommercials
Bierfeesten, kroegentochten, ontgroeningen. Het zijn voor veel beginnende
studenten belangrijke ingrediënten van de introductietijd. Maar ook serieuze
zaken komen aan bod. Veel studenten gaan op kamers wonen en staan voor het
eerst in hun leven financieel op eigen benen. Voor de Rabobank een uitgelezen
moment om te laten zien waarom zij marktleider is in de studentenmarkt.
"Wij grijpen de introductieperiode aan om te proberen nieuwe studenten binnen te halen én
om onze eigen studenten te bevestigen dat hun keuze juist was", zegt Sandra Reurekas, marke-
teer Studentenmarkt bij Rabobank Nederland. "Dit gebeurt onder meer door een centrale
wervingscampagne via het hoofdsponsorschap van de studentenagenda's, billboards bij onder
wijsinstellingen, advertenties in studentenbladen, op Internet, de radio, enzovoorts."
De Rabobank onderscheidt zich van de concurrentie door de lokale invulling van de centrale
campagne. Reurekas: "In de studentensteden zijn de lokale banken tijdens de introductietijd
nadrukkelijk aanwezig. Zij werken vaak samen met faculteitsverenigingen of treden op als
sponsor van de verschillende introductieactiviteiten." Lees verder Op pagina 5
Cliënten Advies
Interpolis verzekert zich
van klanttevredenheid
Drukke tijden voor
studentenbanken
Financieel Advies
Bancaire productiviteit
FA ruim 20% gedaald
Huis Hypotheekadvies
CPS-Leningen in oktober
naar banken
Bedrijven
'Netwerker' moet agariërs
behouden als Rabobankklant.
Bedieningsconcept
'Bankhal voor Bedrijven'
Algemeen
'OU loopt steeds gesmeerder'
Wielerploeg: uithuilen
en opnieuw beginnen
De Achterkant
Oog in oog:
met Angelique Jansen
Nader bekeken:
Nieuwe Gedragscode
Rabokrant
Interne uitaave RabobankoraanUatie - Tweede iaaraana nn. 10 nnnrlorrla^ „v.3-.
Interne uitgave Rabobankorganisatie Tweede jaargang no. 10 Donderdag 26 augustus 1999