Introductieweken: veel feesten, veel Rabobank 6 ff/Q to/t II Algemeen Meldpunt Ongebruikelijke Transacties Communicatiemonitor over televisiecommercials Bierfeesten, kroegentochten, ontgroeningen. Het zijn voor veel beginnende studenten belangrijke ingrediënten van de introductietijd. Maar ook serieuze zaken komen aan bod. Veel studenten gaan op kamers wonen en staan voor het eerst in hun leven financieel op eigen benen. Voor de Rabobank een uitgelezen moment om te laten zien waarom zij marktleider is in de studentenmarkt. "Wij grijpen de introductieperiode aan om te proberen nieuwe studenten binnen te halen én om onze eigen studenten te bevestigen dat hun keuze juist was", zegt Sandra Reurekas, marke- teer Studentenmarkt bij Rabobank Nederland. "Dit gebeurt onder meer door een centrale wervingscampagne via het hoofdsponsorschap van de studentenagenda's, billboards bij onder wijsinstellingen, advertenties in studentenbladen, op Internet, de radio, enzovoorts." De Rabobank onderscheidt zich van de concurrentie door de lokale invulling van de centrale campagne. Reurekas: "In de studentensteden zijn de lokale banken tijdens de introductietijd nadrukkelijk aanwezig. Zij werken vaak samen met faculteitsverenigingen of treden op als sponsor van de verschillende introductieactiviteiten." Lees verder Op pagina 5 Cliënten Advies Interpolis verzekert zich van klanttevredenheid Drukke tijden voor studentenbanken Financieel Advies Bancaire productiviteit FA ruim 20% gedaald Huis Hypotheekadvies CPS-Leningen in oktober naar banken Bedrijven 'Netwerker' moet agariërs behouden als Rabobankklant. Bedieningsconcept 'Bankhal voor Bedrijven' Algemeen 'OU loopt steeds gesmeerder' Wielerploeg: uithuilen en opnieuw beginnen De Achterkant Oog in oog: met Angelique Jansen Nader bekeken: Nieuwe Gedragscode Rabokrant Interne uitaave RabobankoraanUatie - Tweede iaaraana nn. 10 nnnrlorrla^ „v.3-. Interne uitgave Rabobankorganisatie Tweede jaargang no. 10 Donderdag 26 augustus 1999

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 1999 | | pagina 1