Ruim kwart afstudeerders kiest voor Rabo TotaalPakket Al meer dan negentigduizend kaarten besteld voor MuziekTheaterSpektakel 19 9 8 Extra doelgroep Studentenrekening Wijziging werkwijze Brinks rayon Arnhem 'De 77/d-affaire' Inschrijven actie Mistransacties Nieuwe series Tante Agaath Obligatie Verstrekkingsnota Service Centrum Hypotheken 24os Rabokra Intern Rabobank dagblad Derde jaargang no. 568 Week 35 Maandag 24 augustus Communicatie AB Interne Communicatie Eindhoven/EO 518* Telefoon (040) 217 71 18* Fax (040) 21771 36 E-mailadres: Rabokrant@rn.rabobank.nl Klachten bezorging: (040) 219 55 55 Tussen de 25 en 35 procent van de centraal gemailde afstudeerders liet hun Rabo Studentenrekening omzetten in een Rabo TotaalPakket. Drie tot zes maanden na de mai ling was 95% nog steeds klant. Dat zijn de resultaten van de actie 'afstuderen' over het eerste kwartaal van dit jaar. De actie heeft als doel de bestaande relatie met de afstuderende klant te behou den en te verdiepen en biedt afstudeerders het Rabo Totaalpakket één jaar gratis aan. Aan de maandelijks terugkerende actie namen in het eerste kwartaal zo'n 425 banken deel. Centraal wer den in die periode ruim 5.000 klanten met een Rabo Studentenrekening aange schreven, waarvan bekend was dat ze geen studiefinan ciering meer ontvingen. Tot de doelgroepen behoor den cardhouders en klanten van 21 jaar en ouder. Zo'n Cliënten Advies Naast de doelgroep'(aanko mende) studenten', kent de actie'Werving Studentenreke ning onder klanten' vanaf week 37 een extra doelgroep. Jongeren van 18 jaar en 6 tot 8 maanden met een Rabo JongerenRekening die niet gaan studeren, zullen ook een mailing ontvangen. Daarin staat dat hun rekening auto matisch omgezet wordt in een Rabo Betaalrekening. Boven dien kan de jongere zonder spaarrekening aangeven dat hij een afspraak wil maken over de spaarmogelijkheden bij de Rabobank. Het marktbewer kingspakket inclusief briefva- rianten staat vandaag in de Rabolnfobank, dossier Stud98. Banken ontvangen deze week de lijst met NAW-gegevens (code A 1430) van de jongeren die een mailing krijgen. Cliënten Advies (040) 217 70 08 (kies 5) 35% van de cardhouders en 25% van de klanten van 21 jaar of ouder zetten hun Rabo Studentenrekening om in een Rabo Totaalpakket. Uit een evaluatie onder banken moet blijken of zij met het verloop van de actie tevreden zijn. De resultaten per doelgroep en per lokale bank staan vanaf vandaag op het RaboWeb en vanaf maandag 31 augustus in de Rabolnfobank, dossier Stud98. Dit overzicht wordt elk kwartaal geactualiseerd. Cliënten Advies 7 (040) 217 70 08 (kies 5) De administratieve werk zaamheden van Brinks'rayon vestiging Arnhem (Delta) zijn vanaf vandaag overgeheveld naar de branchevestiging Veldhoven. Banken in rayon Arnhem moeten wijzigingen in bestaande afspraken of incidentele extra opdrachten voortaan (voor 16.30 uur) per fax aan Branchekantoor Veld hoven melden. Het faxnummer is (040) 254 31 45, het tele foonnummer (040) 258 79 03. In de werkwijze rondom vaste opdrachten verandert niets. Brinks heeft tot deze organi satorische wijziging besloten door (toekomstige) sluiting van diverse agentschappen van De Nederlandsche Bank. Eind 1999 zullen alleen nog de agentschappen Amsterdam, Wassenaar, Eindhoven en Hoogeveen open zijn. Ondersteuning Betaaldiensten Binnenland Het verhaal is geschreven, de muziek gecomponeerd. Aan decors, kostuums en licht wordt de laatste hand gelegd, de repetities zijn in volle gang en de definitie ve titel is gekozen: 'De Tr'/d-affaire'. Kortom: het MuziekTheaterSpektakel nadert zijn voltooiing. Adèle Bloemendaal, een van de hoofdrol spelers, tijdens de repetities. Meer dan negentigduizend mensen schreven in voor dit spektakel, dat op 6 november losbarst. Achttien avonden lang zal de Rabobank in de ban zijn van De Tijd. Banken kregen eind vorige week alvast een voorproefje in de vorm van een video en een poster. Op iedere poster staat de datum waarop de betreffende bank heeft geboekt. Het aantal posters is afgestemd op het aantal kantoren van de bank. Posters en video zijn los van elkaar verzonden, het is dus mogelijk dat banken deze niet op precies dezelfde dag ontvangen. Tot 15 september kunnen eventuele rolstoelplaatsen worden gereserveerd. Drie weken vóór de geboek te voorstelling krijgen de banken de toe gangsbewijzen en een officiële uitnodi gingskaart. Projectbureau MuziekTheaterSpektakel C (030) 216 43 40 C (040) 217 60 41 Banken kunnen zich van daag en morgen nog inschrijven voor de actie Mistransacties, waarvan de mailing op 2 november de deur uit gaat. Op het inschrijfformulier kan de bank aangeven welke klan ten ze wil benaderen: klanten met krediet, klanten zonder krediet of een combinatie hiervan. Alle klanten hebben gemeen dat ze een mistrans- actie hebben gehad vanwe ge onvoldoende saldo op de rekening. Het verbeterde Krediet op Betaalrekening biedt daar een oplossing voor. Een overzicht van belangrijke data voor de actie Mistransacties staat in de Rabolnfobank, rubriek Rabokrant, trefwoord Ieen22, marktbewerkingspakket Mistransacties. Cliënten Advies r (040) 217 70 08 (kies 3.2) Financieel Advies Vier nieuwe series van de Tante Agaath Obligatie wor den vandaag uitgegeven. Het zijn serie 15 (looptijd 3 jaar, vaste rente van 3%), serie 16 (looptijd 5 jaar, vaste rente van 3,2 serie 17 (looptijd 3 jaar, rente variabel) en serie 18 (looptijd 5 jaar, rente variabel). De series 11 tot en met 14 die op 20 juli zijn uitgegeven zijn hiermee gesloten. De prijsbij- lagen van de vier nieuwe series staan in de Rabolnfo bank (trefnummer 806510). De nieuwe gegevens zijn opgenomen in het marktbe werkingspakket dat in de Rabolnfobank staat onder trefnummer 824204. In de inleiding is aangegeven welke hoofdstukken zijn aangepast. Hierin staat ook dat er een aangepaste 'quick reference card' is toegevoegd. Financieel Advies (040) 217 70 07 Huis Hypotheekadvies Klanten van banken die met het Service Centrum Hypotheken (SCH) samen werken, ontvangen voortaan een verstrekkingsnota bij het afsluiten van een nieuwe financiering. Deze nota bevat een overzicht van de uitsplit sing van de leninggelden. Uit evaluatiegesprekken bleek dat banken veel vragen kre gen over deze splitsing. Het SCH verwacht met de nota de Commerciële Binnendienst te ontlasten. Vanaf vandaag staat in de Rabolnfobank een nieuwe dossier: SCHyOO. Hierin staan onder meer de handleiding "Wie Doet Wat',' Meest gestel de vragen over het SCH en het opdrachtformulier SCH. Het dossier is te vinden onder trefwoord SCH.

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 1998 | | pagina 1