Landelijke communicatie themacampagne wonen 'bank en lokale marktbewerking versterken elkaar Op naar de honderd. e meiden Wc kunnen met zekerheid stellen dat R we over de helft zijn. P Maar nu gaan we dubbel genieten. Van onze vrije tijd, Svan de kleinkinderen, van elkaar. Precies dat doen wat altijd hadden willen doen. Royale inhaakmogelijkheden voor lokale communicatie Ik zie er tegenop en ik kijk er naar uit. Maar hoe je 't wendt of keert, over tien jaar zijn we weer niet z n tweetjes. Open Huis '98. Ovei fantaseren: dan kopen we een leuk boerderijtje, als we het 'n betekenen, ook in financieel opzicht. Want een eigen vaak de spil waar je levenslange financiële planning i Wil je weten hoe we bij de Rabobank denken over 1' eigen huis nu en later, bezoek dan op zaterdag 12 mail Wc zitten wel eens samen te Wonen is een thema met vele facetten, dat kan reke nen op grote publieke belangstelling, zeker in het vroege voorjaar. De the- macampagne 'wonen' haakt daar op in en meet het feno meen 'wonen' bankbreed uit. Een dak boven het hoofd is een primaire levensbehoefte. Voor mensen en voor bedrij ven. Aan wonen en huisves ting zitten tal van aspecten op het gebied van financiële zekerheid voor nu en later, vermogensopbouw, et cete ra. Maar ook de belangstel ling voor werken vanuit huis - het telewerken - neemt toe. De Rabobank wil en kan een bijdrage leveren aan het ver groten van het woonplezier. Inclusief het belichten van de emotionele aspecten, zodat men zorgeloos kan (blijven) genieten. Actieperiode: dinsdag 17 februari tot en met zaterdag 21 maart 1998. staan wat zo'n bezit later voor je kan De lokale communicatiemiddelen staan volledig in het teken van Open Huis '98: Over wonen, ver mogen en genieten. Er komen inhaakmogelijkheden met lokale advertenties, kabelkrantteksten, directmailings, huis-aan-huis-kran- ten, etalagepakketten, posters, redactionele artikelen et cetera. Lokale banken kunnen naar keuze inschrijven en bestellen. Open Huis '98 is een initiatief van de segmenten Eigen Huis en Financieel Advies, in samenwerking met Interpolis en lokale banken. Dit evenement wordt van 16 tot en met 21 maart voor de eerste keer geor ganiseerd. Zoals bekend is Open Huis '98 de opvolger van de Infodag Wonen, die al een aantal achtereenvolgende jaren door het den februari tot 21 maart '98 (zie de conceptadvertenties hieron der). Tevens wordt er rond 11 maart een opvallende IM-adver- tentie geplaatst op de voorpagina van de nationale en regionale dagbladen. Ook Rabojournaal en Varié gaan in deze periode in op het thema. Verder wordt geprobeerd door persberichten en interviews in de landelijke pers aandacht te krijgen voor wonen. Zo staat er een interview gepland met seg- mentmanager Jos van Lange. Hij geeft de visie van de Rabobank op de hypotheekmarkt en verdui delijkt de rol van de bank. Ook de hypotheekrenteaftrek en de situatie op de woningmarkt kun nen daarbij aan bod komen. Als je wilt verhuizen van het ene naar het De communicatie voor het thema 'wonen' bestaat uit twee sterk samenhangende delen. Allereerst het landelijk communiceren van het thema door Rabobank Neder land en als tweede de lokale markt bewerkingsactie voor Open Huis '98: Over wonen, vermogen en genieten. Op dinsdag 17 februari ver schijnt er een 1/1 pagina kleure- nadvertentie in de landelijke en regionale dagbladen. Daarin wordt het thema 'wonen' vanuit ver schillende invalshoeken beschreven. De conceptadvertentie staat op de voorzijde van deze krant. Afgeleid van het thema start er een landelijke advertentiecam pagne rondom Open Huis '98: Over wonen, vermogen en genie ten. Er zijn drie advertenties ont wikkeld voor diverse woon-, opi nie- en financiële tijdschriften. Deze campagne duurt van mid- Hoe verliefd je ook bent op een huis, het kan geen kwaad om er even bij stil te Bent u benieuwd wat de mogelijkheden zijn irfl uw situatie, bezoek dan "Open Huis "98" op zaterl 12 maart bij uw Rabobank. Voor de dichtsbijzijn 1 Rabobank bel je met 0800-050: Segment Eigen Huis werd georgani seerd. Open Huis '98 is een ver nieuwd concept dat bestaat uit diverse (avond)presentaties en een open dag op 21 maart. Uitgebreide informatie over Open Huis '98: Over wonen, vermogen en genieten, staat in het marktbewerkingspak ket dat midden volgende week ver schijnt. Voor de interne communi catie komen tijdig hulpmiddelen beschikbaar. De concept advertenties voor woon-, opinie- en financiële tijdschriften. Concept huis, is het een goed moment om te kijken naar l| vermogen dat inmiddels is opgebouwd. Want m< goede financiële planning kan je dat kapitaal bij beeld gebruiken voor studiekosten of om eerde j stoppen met werken. Rabobank >n iii rfc %Amrnl*Yint Met een goede financiële planning mi kunt u leuke dingen doen later. Eerder stoppen met werken bijvoorbeeld. Het Rabobank Persoonlijk Financieel Advies neemt zaken als sparen, beleggen en een eigen huis als uitgangspunt voor een lange termijnplanning. Bent u benieuwd hoe uw planning eruit kan zien, bezoek dan "Open Huis '9870p zaterdag 12 maart bij uw Rabobank. Belt u voor de dichtstbijzijnde Rabobank met 0800 0502.

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 1997 | | pagina 4