26 °7 TotaalPakket biedt klant voor vijf gulden vele extra's Kleiduivenschieten of golfen met de klanten Dirk van den Broek kiest voor chipknip Informatie over 'Vermeend' op cd-rom uitgebreider 19 9 6 Vermeend: jSi de stand van zaken Rabokrant Intern Rabobank dagblad Eerste jaargang no. 60 Vrijdag 26 juli Cliënten Advies Het nieuwe Rabo TotaalPakket biedt klanten voor slechts vijf gulden meer dan ze nu betalen voor een Rabocard met Europas, een compleet pakket aan diensten met diverse extra's en voordelen. Met gratis tele bankieren, gratis Rabo Interhelp Extra en flinke kortingen op de Doorlopende Reisverzekering of op extra passen voor de partner kan de klant vele tientallen guldens besparen. De actie gaat van start in oktober. Het Rabo TotaalPakket is bestemd voor alle (potentiële) klanten die de Rabobank als hun primaire bank beschouwen. De actie richt zich in eerste instantie op drie doelgroepen: de Rabo bank Totaalrekeninghouders, de Rabocard- en Topcardhouders. Normaal betaalt een klant voor een Rabocard met de daaraan gekoppelde Europas 55,- per jaar. Het Rabo TotaalPakket kost ƒ60,- per jaar. "Voor die vijf gul den méér krijgt de klant een aan tal gratis extra's en kortingen", vertelt Sandra Reurekas van het segment Cliënten Advies. "Een klant die kiest voor het TotaalPakket krijgt een gouden Europas mét chipknip en een gou den Rabocard. Voor de partner kost een gouden Europas 10,- in plaats van ƒ17,50. En voor de combinatie van een gouden Euro pas plus een gouden Rabocard betaalt de partner 30,- in plaats van 55,-. Als de partner nu al een pas of een card heeft, heb je die vijf gulden per jaar meer er dus direct uit." Naast deze voordelen kan de klant gratis Rabo Telebankieren en ook Rabo Interhelp Extra krij gen. Normaal kost Telebankieren ƒ48,- en Interhelp Extra 29,50 per jaar. Ook de Doorlopende Reis verzekering wordt in het Totaal- Pakket aangeboden met een flinke korting. Deze kost met Europa dekking 79,50 per persoon per jaar in plaats van ƒ118,-. En voor een gezin geen 228,- maar ƒ151,-. Voor alle adviseurs en enkele klanten: Alle artikelen uit de rubriek 'Vermeend: de stand van zaken' zijn, voor een deel aangevuld met uit gebreider toelichtingen en (reken) voorbeelden, digitaal te raadplegen op de eerstvolgende cd-rom/dis- kette van de Rabo Infobank. Deze specifieke informatie is alleen be doeld voor de adviseurs zelf. Adviseurs die klanten -die daar om vragen- schriftelijke informatie willen meegeven, vinden daarvoor op de cd-rom/diskette per onder werp aparte, korte samenvattingen. Deze zijn niet geschikt om bijvoor beeld als mailing te gebruiken of losweg in de bankhal aan te bieden. Een klant die een schriftelijke samenvatting meekrijgt, moet vervolgens wel op de hoogte wor den gehouden van de ontwikke lingen. Hij mag terecht verwach ten dat zijn adviseur hem direct informeert als er voor hem iets verandert naar aanleiding van de wetsvoorstellen. De eerstvolgende cd-rom/diskette bevat toelichtingen, (reken)voor- Andere extra's zijn een gratis opbergmap en regelmatig toezen ding van een nieuwsbrief met daarin speciale aanbiedingen en aantrekkelijke kortingen. De nieuwsbrief verschijnt minimaal vier maal per jaar. Al deze pro ductvoordelen en extra's staan in de brochure die de geselecteerde klanten begin oktober ontvangen. Hierin wordt de klant ook geat tendeerd op de vernieuwde Rabo- foon en op Rabo TeleSparen. Klanten kunnen door een antwoordkaart terug te sturen 'ja' zeggen tegen het Rabo Totaal- Pakket. Als welkomstgeschenk krijgen zij dan de chipknip saldo lezer. Deze heeft het formaat van een creditcard en is dus gemakke lijk mee te nemen in een handtas of binnenzak. Reurekas: "Klanten die de ant woordkaart niet retourneren wor den benaderd via een intensieve na-belactie. We streven ernaar de eerste doelgroepen bijna allemaal om te zetten naar het Rabo Totaal- Pakket. Dit vergt een grote inspan ning, maar uit de resultaten van een recente pilot bij vier proef- banken blijkt deze ambitieuze doelstelling haalbaar." Het markt bewerkingspakket Rabo Totaal- Pakket ligt binnen een week bij de lokale banken. Verkoopondersteuning Cliënten Advies Golfen, een prima middel om de band met relaties te verstevigen. Inschrijven op relatiemarketing-activiteiten nog mogelijk Banken die contacten met relaties op een sportieve manier willen ver stevigen, kunnen nog reservereren voor een dagje kleiduivenschieten of golfen in het najaar van 1996. Voor een toelichting op en discussie over de miljoenennota bestaat de mogelijkheid relaties aan te melden voor de Prinsjesdagbijeenkomst. r (040)217 70 08 De Rabobank Golfdagen en Kleiduivenschieten zijn er voor banken die op een sportieve, ongedwongen manier de contac ten met relaties willen verstevi gen. Inschrijven voor de Rabo bank Golfdagen is nog mogelijk voor 28 augustus of 8 oktober op de golfbaan Rijk van Nijmegen te Groesbeek of voor 29 augustus op de golfbaan Grevelingenhout in Bruinisse. De Golfdagen, die op verschillende dagen en op diverse plaatsen in het land gehouden worden, zijn geschikt voor zowel beelden en samenvattingen over: aftrekbeperking rente consump tieve bestedingen, inperking van dividendvrijstelling, wijziging in de berekening van rentevrijstelling en over wijzigingen voor de direc teur-grootaandeelhouder (DGA). Alle informatie op de cd-rom/dis- kette wordt automatisch geactu aliseerd. Het is dus belangrijk om steeds de nieuwste versie te ge bruiken. Op pagina 3 een artikel over bet financieren van toekomstvoor zieningen met geleend geld, even eens in bet kader van 'Vermeend: de stand van zaken'. Financiële Advisering f (040)217 70 07 Eigen Huis C (040)217 70 05 De Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven hebben met de Rabobank een overeenkomst gesloten om op korte termijn alle pin-betaalautomaten om te bou wen tot pin/chip-betaalautoma ten. Tot de Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven behoren onder meer de supermarktketens Bas van der Heijden, Digros, Dirkson, Jan Bruyns en Dirk van den Broek, alsmede Dirck III slij terijen en Dirx drogisterijen. Directeur H. van den Broek over de keuze voor de chipknip: "Onze Groep heeft voor de chipknip gekozen vanwege de commerciële mogelijkheden en om veiligheids redenen. Onze klanten hoeven geen los geld meer op zak te heb ben, kunnen altijd gepast betalen en zijn bovendien een stuk sneller aan de kassa. Voor ons betekent de chipknip een vergroting van de efficiency en van de veiligheid omdat wij minder contant geld hoeven te beheren. Diefstal is niet aan de orde, want het chipgeld kan alleen op onze eigen bankre kening worden afgestort." Dirk van den Broek wil gelijktijdig met de landelijke introductie zijn klanten deze nieuwe betaalmoge- lijkheid bieden. beginnende als gevorderde golfers. Voor deze verschillende groepen bestaat er een afzonderlijk pro gramma. Aanmelden voor het Rabobank Kleiduivenschieten op het Jacht- en schietsportcentrum Dorhout Mees in Biddinghuizen op 10 en 1 8 sep tember is nog mogelijk. Onder het toeziend oog van een gediplo meerd instructeur kunnen jong en oud, mannen en vrouwen een poging wagen de kleiduiven neer te halen. De winnaars van beide evenementen worden beloond met passende prijzen. Een handleiding en het aanmel dingsformulier voor de Golfdagen en het Kleiduivenschieten kan de bank aanvragen bij de afdeling Representatie. Reserveren kan nog tot vier weken voor aanvang van het betreffende evenement. Banken die een toelichting óp en een discussie mét relaties over de Mil joenennota willen, kunnen op 17 september terecht op de Prinsjes dagbijeenkomsten op de hoofd kantoren van de bank in Utrecht en Eindhoven. De Rabokrant van 26 juni maakte hiervan al mel ding. Aanmelden voor deze bij eenkomst is nog mogelijk tot 15 augustus. Het inschrijfformulier, een voorbeeld-uitnodigingsbrief en het programma voor deze bij eenkomst staat op de cd-rom/dis- kette. Representatie C (030)216 27 97

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 1996 | | pagina 1