f Vermeer-tentoonstelling één week langer open 11 18 i jtt|1 ~TI H 51 - Nieuw fonds voor zakelijke relaties li 11® Ijfli - VT. 11 mé 'Nachtje slapen' op TV f iL tuiT" 19 9 6 Relatiegeschenken Vermeer op een rij Si 1 Jgjpa-Lï Uniek beleggingsmodel basis voor Holland Tactimix Rabokrant Intern Rabobank dagblad Eerste jaargang no. 3 Management De Vermeer-tentoonstelling in het Mauritshuis is niet één week verlengd. Nog tot en met 9 juni kunnen de bezoekers de werken van Vermeer bezichtigen. Dat betekent dat ongeveer dertigduizend kunstliefhebbers de kans krijgen alsnog van de schilderijen te genieten. Vanaf aanstaande maandag zijn de kaarten (ook voor u als lokale bank) uitsluitend verkrijgbaar bij de VVV-Bespreckbureaus. De toegangsprijs bedraagt f 22,50 (met Museumjaarkaart f 17,50). Voor de laatste week geven kaar ten recht op toegang per half uur, dagelijks vanaf 8.30 uur. Dinsdag en woensdag is het museum geo pend tot 21.00 uur. Donderdag, vrijdag en zaterdag blijft het Mauritshuis tot middernacht geo pend. Op zondag 9 juni sluit het museum om 18.00 uur definitief de deuren. Nog steeds geldt dat de verblijfsduur onbeperkt is, dage lijks tot sluitingstijd van het museum. Op maandag 3 juni houdt het Mauritshuis samen met Basisvoorzieningen Aanstaande maandag besteedt het TV-programma 'Koffietijd' aandacht aan het Rabobank- boekjc 'Nog één nachtje slapen'. Deze publikatie maakt deel uit van de wervingsactie voor Rabo JongcrenRekeningen. De uitzen ding betekent dat lokale Rabo- banken vanaf 11.00 uur 's och tends reacties kunnen verwachten. Ouders krijgen 'Nog één nachtje slapen' cadeau bij het openen van een Rabo JongerenRekening. Het is een handleiding voor het orga niseren van kinderfeestjes. Lokale Rabobanken hebben begin april een exemplaar ontvangen bij de actiebeschrijving Contracteren. 'Koffietijd' besteedt aandacht aan de gebruiksmogelijkheden en de manier waarop je het boekje kunt verkrijgen. Er komt ook een ver wijzing naar teletekst, waar een en ander nog tot 13 mei vermeld wordt. De uitzending toont beel den van een moeder die bij Rabobank Rosmalen een Jongeren- Rekening opent. Bestelnummers van de beschikba re materialen vindt u in de actie beschrijving. Over de mailing volgt binnenkort meer informatie. Marktbewerking Verkoopondersteuning f 040 - 217 70 081 Rabobank een Vermeer-onder- wijsdag. Vanaf 8.30 uur zijn schoolgroepen tegen gereduceerd tarief welkom voor een bezoek De Vermeer-tentoonstelling loopt bijna ten einde. Toch vragen sommige banken zich nog steeds af wat ze als relatiegeschenk kun nen gebruiken. Daarom hier alle beschikbare materialen op een rijtje. Voor alles geldt: zolang de voorraad strekt. Hardcover catalogus met voorwoord Herman Wijffels. Winkel prijs 85. Banken betalen ƒ62,50. Schriftelijk te bestellen bij Representatie. Dat kan via de fax met het bestelformulier uit het communicatiepakket van november. Het faxnummer: 030 - 216 35 13. Softcover catalogus. Kosten 57,50. Schriftelijk te bestellen bij Sponsoring. Het faxnummer: 030 - 216 19 04. Affiches Vermeer. Deze posters zijn gratis te bestellen in Best. Het artikelnummer is 8560. Het boekje Vermeer in het licht. Dit boekje over de restauratie kost 15 per stuk en is te bestellen bij Sponsoring. De mini- mumafname is tien stuks. Het faxnummer: 030 - 216 19 04. Relatiegeschenken Mauritshuis. Zie hiervoor ook de bijlage bij het communicatiepakket van november. Meer informatie krijgt u bij de Stichting Vrienden van het Mauritshuis. Het telefoonnum mer is 070 - 302 34 29. Broodje van Vermeer. Kosten ongeveer 2,25. U kunt de broodjes bestellen in overleg met de deelnemende bakkers in uw werkgebied. i i j j Het straatje is één van de 24 1 werken die in bet Mauritshuis te zien zijn. 1 aan de tentoonstelling. De uitno digingen voor deze dag verzendt het Mauritshuis aan alle scholen die in 1994 gebruik hebben gemaakt van het onderwijspakket Vermeer. Gelet op het beperkte aantal beschikbare kaarten, geldt hierbij het principe: wie het eerst komt, het eerst maalt. De verlenging van de Vermeer tentoonstelling biedt de Rabo bank de mogelijkheid voor het organiseren van een extra relatie- marketingavond op dinsdag 4 juni. Deze avond wordt tussen 21.30 en 23.30 uur ingevuld als Open Huis (zie communicatiepakket van november jl.). Het is overigens ook nog steeds mogelijk om te reserveren voor relatiemarkering arrangement nummer I. Op 11, 14, 20 en 29 mei zijn nog enkele plaatsen vrij. Dit arrangement bestaat uit een avondontvangst met diner. Na het welkomswoord bezoekt u de ten toonstelling. Vervolgens geniet u met uw gasten een vier-gangen maaltijd. Geïnteresseerden voor genoemde relatiemarketingarrangementen wordt gevraagd snel in te schrijven. Dat kan per fax (030) 216 35 13) met het reserveringsformulier in het communicatiepakket Vermeer of met het formulier op de Info bank, dat vanaf maandag beschik baar is. De minimale inschrijving is vier personen. Vragen over relatiemarketing: Representatie r 030 - 216 27 97 Overige vragen: Sponsoring C 030 - 216 15 19 Holland Tactimix, een nieuw beleggingsfonds van de Robeco Groep, wordt maandag 13 mei geïntrodu ceerd. Het fonds is gebaseerd op een uniek beleggingsmodel. Er zijn vier varianten met verschillende ren dementsverwachtingen en risicoprofielen. De adviseur kan het advies afstemmen op de beleggingshorizon en het risicoprofiel van de klant. Het fonds is vooral voor zakelijke relaties van de Bedrijvenadvies- groep, Relatiebeheer en Financiële Advisering. De belegger geeft één keer één van de varianten aan en Holland Tactimix belegt het ver mogen op het juiste moment in de juiste categorie(ën). Het fonds kiest uit louter Nederlandse aandelen, obligaties en deposito's. De klant kiest voor gemak en rendement. Reserves wakker schudden Steeds meer bedrijven en instellin gen beschikken voor langere tijd over reserves. Omdat men vaak geen tijd heeft voor liquiditeits- en vermogensbeheer, blijven de reser ves dikwijls op een spaarrekening of deposito's staan. De vraag is, of dat altijd het beste is. Zeker als een onderneming voor wat lange re tijd vermogen reserveert, kan er in andere beleggingscategorieën meer rendement worden behaald. Holland Tactimix verdeelt het vermogen op het juiste moment over de juiste beleggingscatego- rie(ën), om een zo gunstig moge lijke rendement/risico-verhou ding te krijgen. Vier varianten Een beleggingsmodel selecteert maandelijks de optimale verde ling tussen aandelen, obligaties en/ of deposito's. Holland Tactimix 100 kan tot 100% in aandelen beleggen en is voor beleggers met een lange beleggingshorizon. Zij profiteren van het gemiddeld hogere rendement. Bij Holland Tactimix 50 is het maximale per centage aandelen 50%, bij Holland Tactimix 20 is dat 20%. Holland Tactimix 0 belegt alleen in obliga ties en deposito's. Dubbele provisie De introductie is van 13 tot en met 31 mei. In deze weken beta len klanten geen aankoopkosten en ontvangen banken dubbele aankoopprovisie (1%). De intro ductie van Holland Tactimix gebeurt onder meer via adverten ties. Banken kunnen een mailing met of zonder bijsluiter versturen. Een en ander staat in de handlei ding met de marktbewerking die alle banken ontvingen. Verder is de introductiebrochure te bestellen. Voor zeer geïnteres seerde klanten is een researchpa- per en de prospectus beschikbaar. Banken kunnen grote beleggers uitnodigen voor een speciale bij eenkomst in Rotterdam. Daar wordt dieper ingegaan op het nieuwe fonds. IRIS Infolijn r 010 - 224 14 14

Rabobank Bronnenarchief

Rabokrant | 1996 | | pagina 1