us E Medewerkers in hun kracht GR'C/W! Onze missie Onze mensen maken de bank. Het is de missie van HR om de best mogelijke context te creëren om te excelleren. Onze mensen definiëren wie we zijn als Rabobank. Samen met onze medewerkers maken we de ambities van onze klanten waar, en die van de Rabobank zelf. We zijn het meest succesvol door de beste versie van onszelf te zijn, onszelf continu te ontwikkelen en elkaarte versterken. Verandering is de nieuwe constante, daarom moeten we voortvarend aan de slag. IJzersterke bank Excellente klantfocus Betekenisvolle coöperatie HR waarden Learning 1.500 Blije medewerkers Blije klanten Onze strategische HR-pijlers zijn leiderschap, talent en cultuur. In 2018 besteden we nog meer aandacht aan deze onderwerpen omdat ze van groot strategisch belang zijn voor de bank. Ze bieden de context waarin werknemers en de bank zich kunnen ontwikkelen. Rabobank wil voor haar klanten een goed presterende bank zijn in deze snel veranderende wereld. Onze medewerkers zijn de sleutel tot dit succes. In januari 2017 hebben we GROW! geïntroduceerd, waarbij we medewerkers aanmoedigen om een constante dialoog te voeren over hun eigen bijdrage, gedrag en ontwikkeling, met behulp van'appreciative enquiry'techniek en regelmatige feedbacksessies. We hebben ook een jaarlijks ontwikkelingsbudget van 1.500 euro geïntroduceerd om de persoonlijke groei van onze medewerker te stimuleren.

Rabobank Bronnenarchief

Jaarverslagen Rabobank | 2017 | | pagina 30