Excellente klantfocus S| tmmmmm? mom EN Innovatieve diensten We willen al onze klanten helpen groeien. Terwijl de wereld snel transformeert naar digitaal en mobiel, veranderen ook de behoeften en verwachtingen van klanten snel. Door onze klanten om feedback te vragen, kunnen we leren en focussen op de meest relevante en meest impactvolle manieren om de klantervaring te verbeteren. Dit heeft geresulteerd in een breed scala aan innovaties en samenwerkingen met diverse partners. Dit helpt ons de positieve trend te handhaven in klanttevredenheid. Meer dan 8,5 miljoen klanten 7,3 miljoen Nederlandse klanten 1,2 miljoen internationale klanten IJzersterke bank Medewerkers in hun kracht Betekenisvolle coöperatie PEAKS Qwe.lrode Tellow KPI (NPSen CES) 1 00000000000 00000000000 Lokale Rabobanken en Obvion 00000000000 Direct Banking, Indonesië en RNA /moonshot 4eMoonshot- campagne daagt medewerkers uit om met innovatieve ideeën te komen. Deapp die wisselgeld duurzaam belegt Ditblockchain platform maakt grens overschrijdende handel eenvoudiger voor Europese bedrijven IBAN-Naam- Check IBAN-Naam Check maakt online betalingen gemakkelijker en veiliger Deapp diezzp-ers helpt om hun boekhouding te doen Rabo Fr rider Ventures Lanceringvanons Fin-, Food- en AgTech investeringsfonds KPI Net Promotor Score 43 30 50 41 36 53 2016' i 2017 KPI Customer Effort Score 51*49 6bH65 Zakelijke klanten in Nederland v Private Banking s klanten in Particuliere klanten in Nederland 1 De 2016 NPS Advisor-cijferszijn aangepast vanv-ege een verduidelijking van de reikwijdte. Daarnaast zijn de NPS-cijfets gemeten vooreen periode van 12 maanden in plaats van alleen het vieide kwartaal te meten, zoals werd uitgevoerd in 2016. 2 De 2016CES-cijfeis zijn aangepast vanwege een verduidelijking van de reikwijdte. Bovendien zijn de CES-cijfers gemeten vooreen periode van 12 maanden in plaats van alleen het vierde kwartaal te meten, zoals in 2016 werd uitgevoerd.

Rabobank Bronnenarchief

Jaarverslagen Rabobank | 2017 | | pagina 16