e r i 1 1 - t Rabobank materialiteitsanalyse Economisch Milieuaspecten Sociaal H++ H+ H ©0 V Impact op belanghebbenden L++ L+ L L L+ L++ M M+ M++ Impact op de Rabobank H H+ H++ 1 Onderdeel van GRI-G4 Financial Services Sector Supplement (FSSS). 2 Onderdeel van GRI-G4 Genera Standard Disclosures. Nr. Materieel onderwerp Rabobank Toepasselijke GRTaspecten Pagina Belanghebbenden Medewerkers Leden Maatschappelijke organisaties Klanten Overheden en toezichthouders Collega banken 1 Vertrouwen herstellen Economische prestaties 19,34,42 2 Klantfocus Economische prestaties 19,25 3 Cultuur en gedrag Compliance (productverantwoordelijkheid), Compliance (maatschappij), Product- en service-informatie' 34,120 4 Virtualisering van de dienstverlening Economische prestaties 22,55,58,120 5 Duurzame landbouw en voedselzekerheid Indirecte economische gevolgen 14,27,64,121 6 Beloning Bestuur2 114 7 Privacy en informatiebeveiliging Privacy van klanten 22,44,86 8 Menselijk kapitaal en talentmanagement Werkgelegenheid 33 9 ESG-kansen en-risico's klanten Actief eigenaarschap', Productportfolio' 30,110 10 Financiële soliditeit Economische prestaties 40 11 Beschikbaarheid online diensten Product-en service-informatie' 21 12 Medewerkersbetrokkenheid bij duurzaamheid Opleidingen 33 13 Duurzaam beleggen stimuleren Actief eigenaarschap', Productportfolio' 29,30,110 14 Transparantie N.v.t. 1 15 Contact met stakeholders Contact met stakeholders2 13,112,113, 128,131 16 Vitale gemeenschappen versterken Lokale gemeenschappen' 27,105 17 Diversiteit en gelijkwaardigheid stimuleren Diversiteit en gelijke kansen, Gelijke beloning voor mannen en vrouwen 35,36,129 18 Circulaire economie bevorderen Actief eigenaarschap' 29,72 19 Rechtstreekse milieuvoetafdruk Emissies, Energie 31 17 Strategie

Rabobank Bronnenarchief

Jaarverslagen Rabobank | 2014 | | pagina 18