FONDS
Grootte
Nom. Bedrag,
Koers
Koerswaarde
Transport
652.300
ƒ580.893
64
m
Rotterdam 1898/1909
500
2.500
78V2
1.962
50
4
1900/1913
- 1000
15.000
8372
12.525
4%
1914/1915
- 1000
7.000
86
6.020
3
’s-Gravenhage 1894
- 1000
6.000
853/i
5.145
4
1907/1910.
- 1000
7.000
847a
5.915
4
1908/1911.
- 1000
4.000
843/4
3.390
47«
1915
- 1000
7.000
907*
6.317
50
4%
Arnhem 1913.
- 1000
2.000
89
1.780
47«
Amersfoort 1913
- 1000
4.000
87
3.480
4V2
1914
- 1000
1.000
82
820
4V2
Deventer 1916
- 1000
3.000
86
2.580
4V2
Dordrecht 1914
- 1000
2.000
865/8
1.732
50
5
Veendam 1914
- 500
14.000
90
12.600
272
Gern. Crediet
- 1000
9.000
64
5.760
3
6.000
7672
4.590
4
11.000
8274
9.047
50
3
Holl. Ijzeren Spoor
16.000
787a
12.620
372
1889/1902
17.000
78%
13.387
50
372
1905
12.000
7674
9.150
3
Staatsspoor 1892/1895.
36.000
767s
27.675
372
1887
11.000
86%
9.542
50
4
1910/1911
1.000
8172
815
472
Pandbr. Ned. Bank Inst. enz.
2.000
67
1.340
5
Pandbr. v.d. Mij. v. Scheepsverb.
2.000
73
1.460
4
Stoomvaart Mij. Nederland 1907.
2.000
937i
1.865
ƒ851.800
ƒ742.413
64
Boekwaarde 31 Dec. 1924
704.322
82
Koerswinst in 1924
38.090
82
Voor de berekening van de waarde der effecten hebben wij de koersen ter beurze
te Amsterdam op 30 December 1924 aangenomen, zijnde de laatste beursdag van 1924.
Kantoorgebouwen.
a. te Veendam.
Aankoop grond en bouw in 1905 40.661.36
Afschrijving en verkoop van een perceel land - 30.661.36
- 10.000
b. te Amsterdam.
Aankoop, verbouwing en inrichting142.973.21
Afschrijving in 1920 67.973.21
1924 - 10.000
--- 77.973.21
- 65.000.—
13
n
- 1000
ff ff
- 1000
- 1000
- 1000
- 1000
- 1000
- 1000
- 1000
- 1000
- 1000
- 1000