“Korte lijnen, een heldere beslissingsstructuur, oprecht adviseurschap. Dat zijn kwa liteiten waaraan Friesland Bank bij uitstek wil voldoen.” een sprekend voorbeeld van ‘willen is kunnen’. Met onze locatiekeuze laten we zien dat we een zichtbare rol opeisen in de wereld van zakelijke financiering, bancaire advisering en private banking. Bij de ontwikkeling van onze merkcampagne, die primair bedoeld is om Friesland Bank in de rest van het land op de kaart te zetten, is wel gesproken van ‘Greate Pier in Haute Finance’. Dat geeft de ambities goed weer.” Ondernemend, persoonlijk, dichtbij De bestaande niet-Friese kantoren hebben in 2006 substantieel bijgedragen aan het totaalresultaat van het bancaire bedrijf. “We kiezen voor een positie als middenbank, ondernemend, persoonlijk en dichtbij,” verduidelijkt Teun Branbergen die zich binnen de Raad van Bestuur onder meer inspant voor het uitstippelen en aansturen van het marke tingbeleid. “We richten onze dienstverlening buiten Friesland op goed gesitueerde parti culieren en middelgrote ondernemingen. Het onderscheid zit in de inzet van gekwalifi ceerde lokale teams die als ondernemers bij de klant aan tafel zitten. Korte lijnen, een heldere beslissingsstructuur, oprecht adviseurschap, dät zijn kwaliteiten waaraan een toe nemende behoefte bestaat. Dat blijkt onder meer uit de groei van onze vestigingen buiten Friesland en de voortvarende start die Amsterdam heeft gemaakt. In korte tijd hebben we in de hoofdstad veel nieuwe, aansprekende klanten mogen verwelkomen. Het is verras send om te ervaren dat Friesland Bank buiten de provincie een echte merkbeleving kent. 12 FRIESLAND BANK 2006

Rabobank Bronnenarchief

Jaarverslagen Friesland Bank | 2006 | | pagina 16