1
I
■3 55
7°
sjoi
-
-
119
LXXXII
13
COÖPERATIEVE
BOERENLEENBANK
TE
Transport
23
24
25
26
27
28
29
30
33
34
35
36
37
38
Hengelo
Holten
Kampen
Kamperveen
Krim (de)
Losser
Markelo
Nieuwleusen
Olst
Ommen (Stad)
Raai te
Rectum-IJpelo
Rouveen
Staphorst
Steen wijkerwold
Vroomshoop.
Wilsum
Zalk
GELDERLAND
Aal ten.
Almen
Angerlo
Angerlo E. H
Apeldoorn
Arnhem
A ze wijn
Babberich.
9 1 Barneveld2)
10 Beek
11 Beekbergen
12 Bemmel
Bennekom
14 Borculo
15 Boschheurne
16
17
18
19
20
24
25
Breedetibroek
Breedevoort
Bru m men
Buurmalsen
Cloese
Culemborg
Deil
Dinxperlo.
Dodewaard
Doornspijk
LASTEN.
Er \nsp< >rteeren
INTEREST.
Van
Spaargelden.
102284
73 '8
10079
2459
3636
3274
7741
12034
7338
14S
2328
2IÓ2
5142
«570
5152
73
3Ó5
62
13
322848
292632
102275
179850,03
In loopende
Rekening.
j-
60
21
22
46
IO
299
l6
18
75
13
84
356
5'
I50
39
18
18
175 59
9824 93
4836643
9251 96
152
09
S016 98
4i
11
12002
57
290
7'
926
'4
2395
'3
II03
96
3570
61
272
64
5615
83
623
75
2451
46
74
02
117
88
33H
65
366l
63
8416
45
96
60
1282
35
54
23339
50
39
71
9675
21
5314
97
1487
67
I 162
77
14151
35
1438
56
99
61
812
68
15582
74
330
06
2641
64
230
44
9181
84'
312
25.
189026
95'
8873
00
Aan de Centrale
Bank.
238
172
419 05
33
70
35
25
95
Bijdrage
aan de
Centrale Bank
945
38
53
24
30
33
83
7i
32
1
52
30
66
9
25
51 42
32
iS
7
'574
181
62
26
1
7i
19
23
37
60
27
26
143
44
66
24
89
23
15
77
27
39
1160
Afschrijvingen.
Zie pagina CXI.
2) Zie pagina CVI.
LXXXII!
BAT
E N.
INTEREST.
PROVISIE.
Winst.
Verlies.
Diversen.
Van Voorschotten.
In loopende
Van de
Van
In looperde
Rekening.
Centrale Bank.
Voorschotten.
Rekening.
10524
10
44178
20
20168 36*
5314814
899 59
IOO3 03
7265
615
3702
39
2694
45
2 O46IÓO
s7i
4230|42
704003
1159
915
3998
42
1834 15
6143'87
21 30
259
45
969
375
2295:3°
37
28
7 87'
2
40
329
516
1741
97
594 67
1S65 07
275
19,97
0 ->
68
11
73
2780
3i
986(81
IO
20
514
32
3299
16
1819
45
370388
66 85
10
740
005
IO92
02
374399
8899
59
1889*
207
IO5
2297
51
70-
2915
40"'
3191 47
253949
18.07
5987'
35
33
'79 36
22 1
50
209
535
347
12
747
11
I452;'5
9
27
126 96
45648°
373
83
756
95
241 45
209955
7
42
56
28
133 90
26y
ooa
1476
13
1723 35
2430,73
65 60
174 31
15
10
■33 42
1182 36
2061
6lO
22*
143 91
477
48i
1027
05
733 35
■364,47
8
268 18
3597 86
116
26°
388
11
li 14 34
2373 4'
25
1652
26
375 67
I 121
02
1889
7
67
3 75
78388
130:64'
107305
9
2_L_
3'°|85
7°
5
IO
i53 80
15201
83
70389:98
3S724
99"
91884 63
1 228
10
1907,53*
16982
'9
I 1672
21
746
56
21069
92
8381
17
l88l I
73
4832
659
775
3029
94"
4573
91
3I05
04
13
21
4147
33
1171
50
3530
48
38
75
15 90
49 77
38
93
'79
90
21093
237
70
7713
59
3°44
70*
2364
81
108
93
274
295
1895
78
296
90
370
555
847
02
218
86
20
84
4i
32
20
70
266
61
1802
07
852
40
1316
26
170
42
368
18
11.47
99
411
29
3111
04
32
23
2
89
'9
ÓO
602
69
2599
93
2321
29
1800
54
90
642
64
154
26
710
48
200
1977
85
8
75
10
15'
42
84
91
11
58
160
67
5
76
590
97
839
34-
228
10
6887
43
68
91
8
63
573
12
1070
46
2012
6445
7i
21
90
13
45
9
68
224
75"
140
25
1396
42
154
88
2352
25
18803
71
5828
37
2621
64
231
37
115
96
7590
35
2128
72
88
73
617
82
1301
615
593
49
3139
89
4936
53
8
90
246
99
98
22
185
68
386
56
39
52
1058
09
37
75
3
40
8
40
734
3o
2944
26
2243
58
10170
90
148
7'
186
66
711
06
29
24
1150
87
28
96
13
88
14
85
30
775
249
38'
271
27
458
17
5
IQ
8
25
9
30
998
50'
10S91
36
3619
70
337i
89
388
32
79
72
216
915
599
34
1292
59B
1519
80
13
5S5
6
10
482
21
5504
90
147/
9_L5__
3766
5 6
117
89
27 95
27
335
11326
39
92776
02
42277
13
82273
18
518
73
■38541
9227
I 2'
263I465