10
Transport 4.731.611.83
en vermeerderde door conversie en aankoop met
387.400,— 3
217.000,- 31/2%
20.000.— 3y2%
13.000.— 3%%
1.030.000 31/2%
44.000,- 31/2%
173.000,- 3i/2%
69.500.— 3Y2%
41.000.— 3%%
464.000.— 31/2
14.000.- 31/2%
100.000.— 3 y2%
94.000.— 3 y2%
775.000.— 3y2%
398,000.— 31/2%
138.000.— 31/2%
58.000.— 31/2%
7.000.— 31/2%
18.000.— 3%%
31.000.— 31/2%
149.000.— 3%%
334.000.— 31/2%
320.000.— 3i/2%
109.000.— 31/2%
1.016.000.— 3 y2%0
494.000.— 31/2%
83.000.— 31/2%
288.000.— 3y2%
260.000.— 31/2%
200.000,- 31/2%
600.000.— 3%%
800.000.— 31/2%
21.000.— 3i/2%
300.000.— 3y2%
453.000.— 31/2%
179.000.— 31/2%
2.000.— 3ya%
100.000.— 31/2%
93.000.— 31/2%
20.000.— 3y2%
3.000.— 3%%
Nederland
Alkmaar
Amsterdam
Apeldoorn
Arnhem
Dordrecht
Eindhoven
Enschedé
Gelderland
Gouda
's-Gravenhag
Gem. Gron.
Haarlem
Heerlen
Hengelo (O.)
's Hert.bosch
Hillegom
Hilversum
Leiden
Nrd.-Holland
Nijmegen
Rotterdam
1937
1937
1861
1905
1937 1
1937 11
1937 111
1937 v
1937 v'
1937 v"
1937 VI»
1937 I'
1937
1937 1
1937"
1937"!
19371
1937"
1937"!
1937 iv
1937
e 1937"
1937 i"
19371
1937
1937
1937
1937"!
1937
1937
1937
1937"
1937
1936
19371
1937"i
1937 iv
19371
1937"
1937"i
1937 v
366.943.06
216.989.25
19.975.—
12.983.75
1.005.275.—
43.612.9 3
171.477.90
69.061.75
40.844.50
464.557.20
14.017.05
99.187.50
93.407.50
770.187.50
398,489.—
138.856.—
57.634.50
6.973.50
18.157.
31.270.
148.875.
335.237.—
317.882.50
108.586.—
1.015.950.—
492,076.—
82.541.25
286.434.50
258.758.—
198.750.—
594.557.—
793.062.50
21.025.50
295.105.—
452.414.—
179.215.
2.002.50
97.687.50
92.414.50
19.774.—
3.975.—
Transporteeren 9.836.222.64 4.731.611.83
11
1.042.000.-
375.000.-
28.000. -
925.000,-
118.000.-
10.000.-
188.000.-
39.000.-
10.000.-
39.000.-
127.000.-
13.000.-
216.000.-
33.000.-
37.000.-
10.000.-
112.000.-
50.000-
50.000.-
25.000.-
359.000.-
50.000.-
45.000.-
483.000.—
500.000. -
115.000.—
31/2%
3/2%
3/2%
31/2%
3 Yt%
3
31/2%
3 y2%
3/2%
4
4
3 y2%
4
4
3y2%
4
4
3 y2%
4
31/2%
4
4
3y2%
3y2%
3y2%
3y2%
Rotterdam
Schiedam
Transport
1937 vi
1937 1
1937 11
1937
1937
1937
1937
Tilburg
Winterswijk
Zeeland
Zwolle
Mij. voor Gem. Cred.
Hoogh. Delfland
Arnh. Hyp. Bank
Dordr.
Fr.-Gron.
's-Gravenh.
Haarl.
Mij. v. Hyp. Crediet
Nederl. Hyp. Bank
Utr.
Zuider
Zuid-Holl.
Drinkw.1. N.W. Utr.
Utr. Strooml. bedrijf
Haagsche Tram
9.836.
1.040
372,
27.
917
116.
10.
188.
38.
10.
39.
126
12.
216.
32.
36.
9,
112
49.
50
25.
359.
49.
44
485.
507
113.
222.64
.646.75
.497.50
,683.50
.122.50
.522.—
.012.
226.
.901.15
.062.08
090.—
366.75
935.—
000.—
917.50
815.
912.50
,200.50
437.50
250.—
000.—
000.—
.827.50
325.—
997.64
.430.29
700.10
4.731.611.83
14.829.101.40
De waarde der effecten berekend naar de koersen
per ultimo December 1937, waarbij rentegevende fondsen
evenals tot dusver niet boven pari zijn opgenomen, be
draagt (zie bijlage lila)
19.560.713.23
zoodat er thans een koersavans is van
19.680.347.63
119.634.40
Gemeenten, enz..
Debiteuren tegen
zekerheidsstelling.
Rentedebiteuren,
Dit bedrag is overgeboekt naar de rekening „Reserve voor Koers
verschillen".
Aan diverse gemeenten, provinciën en waterschappen op schuld
bekentenis of in rekening-courant verstrekte kasgeldleeningen.
Tegen onderpand van effecten of onder borgstelling verstrekte
tijdelijke leeningen.
De vervallen renten van hypotheken, gemeente-leeningen, enz. worden
onder dit hoofd geboekt van het saldo per 31 Dec. was begin Maart 1938
nog ongeveer 7.000.— onbetaald, zijnde 2y2 van het totaal der
hypotheekrente over 1937 wegens de moeilijke tijdsomstandigheden
hebben wij daarvoor eenig uitstel moeten verleenen.